ابزارهای ارتباطی دورکاری

ارتباط میان کارمندان سازمان مهم‌ترین نیاز آن‌‌ها محسوب می‌شود که در ساختار اجتماعی و شرکتی فعلی، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. کارمندانی که به جلسه‌های حضوری و مذاکره‌ از نزدیک عادت داشتند، اکنون باید به ارتباط از راه دور عادت کنند. قطعا تماس‌های تلفنی برای هماهنگی کارهای ساده اولین راهکاری هستند که به ذهن هر فردی خطور می‌کند؛ اما نباید از ظرفیت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نیز غافل شد.

میزیتو با ایجاد یک شبکه اجتماعی اختصاصی از این ظرفیت در بهبود روند کسب و کار استفاده کرده است.
به عبارتی شما یک شبکه اجتماعی اختصاصی در اختیار دارید که مختص کسب و کارها، طراحی و پیاده سازی شده است!

نمایی از محیط سرویس میزیتو در پلتفرم های مختلف
نمایی از محیط سرویس میزیتو در پلتفرم های مختلف

ابزارهای مدیریت پروژه‌ی دورکاری

در وضعیت دورکاری، مدیریت وظایف و پروژه‌های در حال جریان در کسب‌وکار اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند و مدیران باید با دقت بیشتری فرایندها را کنترل کنند. ابزارهای مدیریت پروژه امروزه نه‌تنها برای دورکاری، بلکه برای تمامی کاربردهای سازمانی استفاده می‌شوند. درواقع، مدیریت سیستماتیک پروژه‌ها درحال‌حاضر نیازی الزامی در همه‌ی کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

ابزارهای مدیریت پروژه در شرایط کار عادی نیز از موارد الزامی ساختار کسب‌وکار هستند

ابزارهای متعدد نرم‌افزاری دراختیار مدیران و کارمندان قرار دارند که در نسخه‌های گوناگون رایگان و پولی خدمات کاربردی ارائه می‌کنند. از ابزارهای چابک و ساده‌‌ی مدیریت وظایف و پروژه می‌توان میزیتو (Mizito) را نام برد که محیط کاربری ساده‌ای را در تمامی پلتفرم‌ها اعم از وب و android و iOS دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این سرویس می توانید تیم‌های خود را به‌راحتی مدیریت کنید، برای اعضاء وظیفه ثبت کنید و گروه پروژه ایجاد کنید. از هر مکان و در هر زمان می توانید از روند انجام پروژه ها اطلاع کسب کنید.

ابزارهای اشتراک فایل و اسناد دورکاری

انجام انواع وظایف سازمانی در همه‌ی کسب‌وکارها به تولید و ویرایش فایل و اسناد نیاز دارد. نامه‌های اداری بخش مهمی از ساختار سازمانی هستند و امروزه، ابزارهای گوناگونی برای تولید و ویرایش آن‌ها دراختیار نیروی انسانی قرار گرفته است. فایل‌های رسانه‌ای نیز در ساختار کسب‌وکارها اهمیت پیدا کرده‌اند و تیم‌های فنی و نرم‌افزاری به ابزارهایی برای اشتراک کدهای خود نیاز دارند. همه‌ی این نیازها در وضعیت دورکاری افزایش پیدا می‌کنند و اهمیت استفاده از ابزار بهینه برای آن‌ها چندبرابر می‌شود.

میزیتو با در اختیار قراردادن امکان ایجاد کانال بستر مناسبی را به جهت ایجاد یک فضای اشتراک گذاری فایل فراهم ساخته است.


در آپارات ببینید: میزیتو، نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار

بیشتر بخوانید:

میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌و‌کار