آیا هنوز هیجان انگیز هستیم؟

در ذهن داشته باشید که اکثر شرکتها برای جذب و حفظ بهترین و باهوش ترین کارکنان خود، تلاش ها و آزمون های زیادی برگزار می کنند. شما سعی می کنید یک ساختار قدرتمند بچینید و به بهترین شکل به مشتریان خدمات رسانی کنید برای این مسئله روی کارمندان خود حساب ویژه ای باز کردید. همین کارمندان به دلیلی برای ماندن در شرکت نیاز دارند، آنها باید بتوانند با انرژی فعالیت کنند ومجموعه شما با توجه به فعالیت تیمی و شخصی کارکنان روز به روز پیشرفت کند.

بنابراین، سوال این است: آیا کارمندان ما از آمدن بر سر کار لذت می برند؟ آیا آنان مورد احترام و تحسین هستند؟ پول، هرچند مهم است، اما در صدر فهرست دلایلی که آنان را برای کار در شرکت راغب می سازد قرار ندارد. آنان می خواهند احساس کنند که جزیی از چیزی ویژه هستند، کارمندان می خواهند که در یک مسیر هیجان انگیز کار کنند و تا زمانی که ساختاری مشخص، سبب انجام بهینه وظایف شان وجود دارد، ایمان خود را از دست نخواهند داد.

کارمندان علاقه دارند دیده شوند و به مدیران ثابت کنند که بالاترین بازدهی را دارند.

سوال:مدیران از کجا باید بداند که کارمندهایشان از چه سطح انرژی و توانایی برخوردار هستند ؟

تنها یک جواب وجود دارد، سیستم سازی کسب و کار و ایجاد ساختار توسعه دیجیتال، جهت مدیریت پروژه‌ها و مدیریت وظایف، تا از این طریق بتوانند از ساختار پیاده سازی شده به جهت مانیتورینگ کارکنان بهره بگیرند و روند شخصی و کلی مجموعه را رصد کنند.

ممکن است با ابزارهایی که به این منظور طراحی شده اند آشنا باشید اما میزیتو یک پیشنهاد است که قبلاً تجربه شده و کارایی خودش را به مشتریانش اثبات نموده...


بیشتر بخوانید:

میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌و‌کار