سوال: مدیر یک شرکت خصوصی هستم و سه سال است که کارم را شروع کرده‌ام. هر کاری می‌کنم به کارهایم نمی‌رسم. از صبح زود تا بعدازظهر کار می‌کنم و همیشه از کارهایم عقب هستم. بدقولی‌هایم زیاد شده است. چگونه بازده روز کاری خودم را بهتر کنم؟

پاسخ: به‌ راحتی تفویض اختیار کنید. اگر سه سال است کارتان را آغاز کرده‌اید احتمالا کارمندانی دارید. اگر دیگران کاری را حتی با کیفیتی کم‌تر از شما انجام می‌دهند آن کار را واگذار کنید و مدتی بر آن کار نظارت کنید تا به حد مطلوب خود برسد.

خود را از جزئیات خارج کنید. بسیاری از مدیران دوست دارند در تمام جزئیات کارهای شرکت دخیل باشند. شما به نتایج اهمیت بدهید و نه به جزئیات بی‌ارزش. لازم نیست در جریان تمامی مکالمات تلفنی قرار بگیرید. از یک ابزار دورکاری و نظارت بر کارکنان استفاده کنید. سیستمی بسازید که در آن تمام اطلاعات مهم ثبت شود و هرگاه لازم است بتوانید آن را بررسی کنید.

بهترین پیشنهاد استفاده از سیستم مدیریت کسب‌وکار میزیتو است.

به‌ هر حال بخش عمده‌ای از زندگی روزانه به روز، کاری اختصاص یافته است. هر چه آن را در آرامش بگذرانیم و کارمان را لذت‌بخش‌تر سازیم بازده کاری افزایش می‌یابد و کیفیت زندگی‌ هم در خارج از ساعات کاری به طبع بهببود خواهد یافت.


بیشتر بخوانید:

میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌و‌کار