وبلاگ میزیتو نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید و قابلیت‌های آن | پروژه‌ها را به راحتی مدیریت کنید
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید و قابلیت‌های آن | پروژه‌ها را به راحتی مدیریت کنید

منتشر شده در ۱ سال پیش

زمان خوانش ۵ دقیقه

انتشار ۱ سال پیش

خوانش ۵ دقیقه

دسترسی آنلاین به پروژه‌ها با نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید

ابزارهای مدیریت پروژه و برنامه‌هایی متعدد برای افزایش بهره‌وری وجود دارند. هر یک از آن‌ها در سطوح مختلف به کاربران خود در انجام بهینه کارها کمک می‌کنند. در این بین برخی از پلتفرم‌ها دارای نرم‌افزاری موبایلی اندرویدی هستند که باعث می‌شوند تیم‌های کاری بتوانند در هر جا و هر زمان به پروژه‌ها از طریق موبایل و تبلت اندرویدی دسترسی داشته باشند.. در این مطلب قصد داریم به ویژگی‌ها و مزایای بهترین نرم افزار مدیریت پروژه اندروید نگاهی داشته باشیم.

مدیریت پروژه اندروید  و قابلیت های آن
مدیریت پروژه اندروید و قابلیت‌های آن

 

چرا بهتر است از نرم افزار مدیریت پروژه اندروید استفاده کنید

با استفاده از برنامه کنترل پروژه اندروید می‌توانید به‌طور مرتب اطلاعات را به‌روزرسانی کنید، زمان جلسات را تنظیم کنید، به سهامداران اطلاع‌رسانی کنید و اعلان‌های مربوطه را روی داشبورد قرار دهید. همچنین می‌توانید وظایف محوله و ضرب‌الاجل‌ها را نیز در حین تخصیص منابع و وظایف پیگیری کنید.

برنامه‌های کنترل پروژه اندروید در مقایسه با سایر راهکارهای نرم‌افزاری، آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال بازخوردها و اقدامات سریع‌تر را نیز امکان‌پذیر می‌سازند. بنابراین، شما و گروه کاری‌تان می‌توانید از بروز هرگونه تاخیر جلوگیری کنید و روی کارهای مهم تمرکز داشته باشید.

نرم افزار مدیریت پروژه اندروید و قابلیت‌های آن

همزمان با افزایش دسترسی به اینترنت، استفاده از گوشی‌های تلفن همراه نیز رو به فزونی است. نرم‌افزار کنترل پروژه اندروید از راحتی و سرعت لازم برخوردار است. نرم‌افزارهای کنترل پروژه نیز از این روند مستثنی نیستند و ارائه‌دهندگان چنین نرم افزارهایی، قابلیت استفاده و دسترسی را برای همه افراد و در همه جا فراهم می‌کنند. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند نیاز خود به مدیریت و کنترل پروژه را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازند. در ادامه به ویژگی‌های عمده برنامه مدیریت پروژه اندروید اشاره می‌کنیم:

  • تخصیص وظایف: برای مشاهده وظایف محول‌شده به کارکنان و کیفیت انجام آنها
  • مخاطبین پروژه: دسترسی به مشتریان و مخاطبین از طریق قابلیت یکپارچگی کامل با تلفن همراه، ایمیل و همچنین برخورداری از قابلیت‌های جی‌پی‌اس
  • حفظ برنامه زمانی: برای مدیریت جدول زمانی پروژه‌ها و در صورت لزوم، افزودن موارد جدید به آنها
  • اطلاع از هزینه‌ها: برای مثال، بررسی سوابق مربوط به شکایات مشتریان و وارد کردن هزینه اقلام مصرفی به‌همراه تصاویر پیوستی و همین‌طور نظارت بر وضعیت پرداخت
  • همگام‌سازی خودکار: ترکیب پروژه‌ها، فعالیت‌ها و گزارش هزینه‌ها در زمان واقعی
  • امنیت یکپارچه: می‌توان از همان اطلاعات ورود برای دسترسی به سیستم اصلی PPM مبتنی بر ابر نیز برای ورود به این برنامه‌ها استفاده کرد

مزایای مدیریت پروژه اندروید

کاربران بسیاری گزارش داده‌اند که برنامه کنترل پروژه اندروید برای آنها صرفه‌جویی در زمان را به‌همراه داشته است. آنها همچنین می‌توانند جزئیات را در حین وقوع، در برنامه وارد کنند. بدین‌ترتیب، اعضای تیم پروژه از به‌روزرسانی وضعیت فعلی در زمان واقعی بهره‌مند می‌شوند.

برنامه‌های مدیریت پروژه اندروید به تیم‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، یک مزیت رقابتی ارائه می‌کنند. کاربران می‌توانند از به‌روزرسانی‌های پروژه، بهتر مطلع شوند، در هر کجا که هستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین تازه‌ترین اطلاعات را سریع‌تر و آسان‌تر دریافت کنند. در ادامه به سایر مزایای عمده این برنامه‌ها نگاهی می‌اندازیم.

به‌روزرسانی آسان‌تر پروژه

فرض کنیم مهندس ناظر شما در یک پروژه ساختمانی اداری به محل می‌رود تا روند کار را بررسی کند و گزارش وضعیت را دریافت کند. او متوجه می‌شود که یک محموله مهم از مصالح ساختمانی وارد شده است که در اثر باران شدید در حین حمل و نقل آسیب دیده است و چندین جوشکار هم به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.

مهندس ناظر ما بلافاصله این اطلاعات را در ابزار مدیریت منابع برنامه مدیریت پروژه اندروید به‌روزرسانی می‌کند. بدین‌ترتیب، تغییرات کنونی در داشبورد موجود خواهند بود تا شما بتوانید در وقت مناسب به بررسی آنها بپردازید. به عنوان مثال می‌توانید بودجه جوشکاران جدیدی که تا صبح روز بعد مشغول به کار خواهند بود را تایید کنید.

نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید
نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید

تقویت ارتباطات گروهی

فرض کنیم شما برای یک وب‌سایت تجارت الکترونیک کار می‌کنید که لوازم خانگی می‌فروشد. ساعت 10 شب پنج‌شنبه است و شما می‌خواهید ‌سایت را به یکی از دوستان‌تان روی گوشی تلفن‌تان نشان دهید. اما متوجه می‌شوید که دو ساعت است که وب‌سایت از کار افتاده است.

پس از اینکه متوجه شدید وب‌سایت از کار افتاده، برنامه مدیریت پروژه اندروید را باز می‌کنید و به همه کارمندان هشداری ارسال می‌کنید تا مطلع شوند که وب‌سایت از دسترس خارج شده است. در عرض یک ساعت، یکی از اعضای گروه فناوری اطلاعات، مشکل را حل کرده و سایت را مجدداً آنلاین می‌کند. این کار می‌تواند باعث شود سایر اعضای تیم از کار شما قدردانی کنند.

امکان به‌روزرسانی راحت‌ نرم‌افزار

فرض کنیم برنامه مدیریت پروژه شما یک ویژگی جدید راه‌اندازی کرده که لازم است هرچه زودتر از آن استفاده کنید؛ اما برای به‌روزرسانی دستی آن زمان زیادی ندارید. یکی از مزایای مدیریت پروژه اندروید این است که برنامه به‌صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود. بدین‌ترتیب برنامه مدیریت پروژه اندروید برای شما درخواستی ارسال می‌کند تا به این ویژگی جدید دسترسی پیدا کنید، بدون اینکه حتی خبر داشته باشید که برنامه شما به‌روزرسانی شده است!

میزیتو نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید
میزیتو نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید

میزیتو؛ بهترین نرم افزار مدیریت پروژه اندروید

برنامه‌های مدیریت پروژه اندروید این مزیت را دارند که چابک هستند، ارتباطات را تسهیل می‌کنند و به‌روزرسانی آنها نیز خودکار است. البته این روزها گزینه‌های متعددی برای مدیریت پروژه اندروید وجود دارند که هر یک مزایا و معایب خود را دارند.

میزیتو یکی از شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه ارائه نرم‌افزار کنترل پروژه است. مزیت بزرگ برنامه‌های مدیریت پروژه اندروید ما در میزیتو علاوه بر کاربرپسند بودن، پشتیبانی از زبان فارسی است. با نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید میزیتو، می‌توانید در هر جا که باشید تمام پروژه‌های خود را تحت کنترل داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تکنیک‌های گوناگون مدیریت پروژه را نیز اجرا کنید. زیرا این نرم‌افزار انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های سفارشی‌سازی فراوانی دارد. برای بهره‌‌مندی از این مزایا کافی است فقط در میزیتو ثبت و استفاده از آن را شروع کنید.

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!