مدیران و کارکنان و کسب و کارهایی زیادی علی رغم رشد و پیشروی روزانه از یک پازل گمشده در فعالیت هایشان سخن می گفتند و آن هم بهم ریختگی کارها، پروژه ها و همچنین تلمبار شدن حجم بسیاری از وظایف، بدیهیست که چنین وضعیتی در بهترین حالت هم، انسان را دچار سردگمی خواهد کرد.

میزیتو به دلیل اینکه بر پایه شبکه اجتماعی اختصاصی چیده شده بود توانست رابطه بهتری به نسبت سیستم های دیگر با مدیران و کارکنان برقرار کند در کنار ui و ux مناسبی که از خود نشان داد روح تازه ای به حوزه ی کسب و کار بخشید.

از طرفی میزیتو بر روی نظم درون سازمانی تمرکز کرد و از یک سیستم کنترل پروژه کاربردی رونمایی کرد.

فضایی که در آن می توان گفتگو کرد، می توان فایل آپلود کرد و ذیل گفتگو ها می توان وظیفه و صورت جلسه ایجاد کرد و با یک نگاه به نمودارها می توان فهمید که پروژه در چه سطحی قرار دارد.

به یقین اینکه بتوانیم تنها با یک نگاه از وضعیت کاری فردی، گروهی و در مقیاس بازتر روند فعالیت کل مجموعه با خبر شویم بسیار لذت بخش است.

میزیتو سبب شد تا هر فردی که روز کاری خودش را آغاز میکند دقیقاً بداند که فعالیت امروز او چیست و چه تاثیری در رشد و به نتیجه رسیدن پروژه ها و فعالیت های شرکت دارد.

از طرفی مدیران دیگر مجبور به پیگیری های مداوم اعصاب خرد کن نبودند، پس از استفاده از میزیتو، هم کارها مشخص شده، هم انجام دهندگان آنها، در چنین فضایی دلیلی برای ایجاد تنش وجود ندارد و به طبع در این حالت می توان یک روح تیمی قوی را متصور شد.

نمیدانیم تا کنون تجربه کار تیمی شما، تا چه میزان لذت بخش بوده اما این را به شما قول می دهیم که پیدایش میزیتو لذت جمعی و فردی بالایی را به کسب و کارها بخشیده و سطح کار حرفه ای گروه ها را به حد بالایی رسانده است.

اگر جای میزیتو در کسب و کار شما خالیست با ورود یک دستیار توانا به کسب و کارتان فاصله چندانی ندارید میزیتو برای شما رایگان است...

ورود به میزیتو


بیشتر بخوانید:

راه حل مقابله با بی‌نظمی‌های درون شرکت چیست؟
برای رهایی از روند فرسایشی جلسات چه کنیم؟
میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌و‌کار