نارضایتی مشتریان از خدمات پس از فروش شما
زمان خوانش ۱ دقیقه
خوانش ۱ دقیقه
پرسش : چندسالی است در حوزه واردات تجهیزات کامپیوتری و ارائه خدمات پس از فروش کار می کنم. در ماه های اخیر شکایاتی را از طرف مشتریان مبنی بر مناسب نبودن این خدمات دریافت کرده ام. با توجه به اینکه از نظر بودجه محدودیت دارم، چطور می توانم رضایت مشتریان را جلب کنم؟
پاسخ:سریعترین و کم هزینه ترین راه استفاده از یک سیستم ارتباط با مشتریان هست که توسط آن بتوانید از دغدغه های مشتری مطلع شوید و مذاکرات و مستندات فی مابین را ثبت کنید و ارتباط مستمر و مفیدی با مشتری برقرار کنید، همچنین می توان فهمید که چه شخصی از سمت شرکت چه صحبت هایی با مشتری داشته است. وجود این سابقه به شما کمک می کند تا در ارتباطات بعدی با مشتری از دغدغه ها و نظرات مشتری مطلع باشید.این بدان معنیست که شما همیشه یک گام جلوتر از مشتری هستید...
سیستم های ارتباط بامشتری زیادی در ایران وجود دارد که میزیتو با رابط کاربری آسان یکی از آنهاست و می تواند پاسخگو نیاز شما و حل مشکل نارضایتی مشتریان شما باشد.
نکته:در سیستم ارتباط با مشتری میزیتو این امکان وجود دارد که به صورت مستقیم در فضایی اختصاصی با مشتری در ارتباط باشید!
بیشتر بخوانید:
با کلیک بر روی این قسمت، لینک این مقاله برای شما کپی میشود.