تنها شبکه اجتماعی سازمانی، رسمی در کشور
تنها شبکه اجتماعی سازمانی، رسمی در کشور

 

همیشه ارتباط میان اعضاء یک مجموعه چه در قالب یک شرکت و یا سازمان، دغدغه ای بزرگ به حساب محسوب می شود. در سال های دور تنها راه ارتباط از یک واحد به فردی در واحد دیگر نوشتن چکیده ای زا صحبت روی کاغذ بود ! و معمولاً فردی حضور داشت تا این صحبت ها را از فردی به فردی دیگر منتقل کند.

بعد ها با پیشرفت تکنولوژی سیستم های سانترال این مشکل را حد زیادی برطرف ساختند اما مشکل جدیدی به وجود آمد، آنهم فراموشی و عدم ثبت صحبت های بیان شده بود. که مشکلات و سوء تفاهم های فراوانی را رقم میزد.

بعد ها با ورود شبکه های اجتماعی مانند یاهو مسنجر، گوگل تالک و پس از آنها واتساپ، وایبر، لاین و تلگرام ارتباطات اداری شکل جدیدی به خود گرفت. مشکل ثبت گفتگوها و موارد صحبت شده تا حدی حل شد و حداقل میشد به پیام ها رجوع کرد و متوجه شد که قبلاً راجع به چه موضوعی صحبت شد.

اما کماکان جای خالی یک بستر مناسب جهت ارتباطات درون سازمانی، که بتواند موارد رد و بدل شده را مستند کند و ارتباطات افراد مجموعه را در زمان و مکان حفظ کند احساس میشد.

اخیراً گروه نرم افزاری آرمان که از شرکت های دانش بنیان حوزه ی آی تی هستند از شبکه اجتماعی سازمانی اختصاصی خود با نام میزیتو رونمایی کردند.

در این شبکه اجتماعی که مختص به کسب و کار ها طراحی شده است. امکان چت شخصی ایجاه گروه های گفتگوی کاری و ایجاد کانال های اداری مانند تابلواعلانات و یا فضای فایل شیرینگ (ذخیره سازی فایلها) در نظر گرفته شده است. نکته مهم در شبکه اجتماعی سازمانی میزیتو این است که امکان منشن افراد نیز وجود دارد.

جهت ثبت نام و مشاهده دموی رایگان به وبسایت mizito.ir مراجعه نمایید.