در یک مجموعه موفق هیچ چیز با ارزش تر نظم تیمی نیست...!
در یک مجموعه موفق هیچ چیز با ارزش تر نظم تیمی نیست...!

 

مدیران و کارکنان و کسب‌و‌کارهایی زیادی علی رغم رشد و پیشروی روزانه از یک پازل گمشده در فعالیت هایشان سخن می گفتند و آن هم بهم ریختگی کارها، پروژه ها و همچنین تلمبار شدن حجم بسیاری از وظایف بود، بدیهیست که چنین وضعیتی در بهترین حالت هم، انسان را دچار سردگمی خواهد کرد.

میزیتو به دلیل اینکه بر پایه شبکه اجتماعی اختصاصی چیده شده بود توانست رابطه بهتری به نسبت سیستم های دیگر با مدیران و کارکنان برقرار کند در کنار ui و ux مناسبی که از خود نشان داد روح تازه‌ای به حوزه‌ی کسب‌و‌کار بخشید.

از طرفی میزیتو بر روی نظم درون سازمانی تمرکز کرد و از یک سیستم کنترل پروژه کاربردی رونمایی کرد.

به یقین اینکه بتوانیم تنها با یک نگاه از وضعیت کاری فردی، گروهی و در مقیاس بازتر از روند فعالیت کل مجموعه با خبر شویم بسیار لذت بخش است.

میزیتو سبب شد تا هر فردی که روز کاری خودش را آغاز میکند دقیقاً بداند که فعالیت امروز او چیست و چه تاثیری در رشد و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها و فعالیت‌های شرکت دارد.

میزیتو این امکان را برای مدیران فراهم ساخت تا بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند با اعضای تیم در ارتباط باشند روند پیشرفت پروژه ها و نحوه انجام وظایف افراد مجموعه را ملاحظه کنند و یک مدیریت از راه دور موفق را تجربه کنند.

میزیتو با سیستم سازی کسب‌و‌کار برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و تیم‌های استارتآپی، ساختاری را پیاده‌سازی کرد تا مدیران بتوانند تیم های کاری را بدرستی مدیریت کنند و وضعیت پروژه ها و فعالیت ها را به صورت کامل نظم ببخشند.

در سرویس‌هایی از قبیل میزیتو ایجاد کمک به افزایش بهره‌وری مجموعه ها و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های مالی و زمانی غیرقابل انکار است به نحوی که تنها پس از گذر از بازه ی یکماهه نمودار پیشرفت کاری مجموعه‌ها به شکل چشمگیری صعودی خواهد بود.

اگر در اطراف شما شرکت و مجموعه ای وجود دارد که هنوز سیستم سازی کسب‌و‌کار در آن انجام نگرفته است به عنوان یک دوست این مورد را متذکر شوید که سیستم‌سازی کسب‌و‌کار و استفاده از ابزارهایی از قبیل میزیتو، تا چه حد می تواند دستیابی به اهداف کلان مجموعه را سرعت ببخشد.

می توانید سیستم سازی کسب‌و‌کار را از اینجا شروع کنید...


بیشتر بخوانید:

میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌وکار