به تازگی مفهومی به نام شبکه‌ اجتماعی سازمانی مطرح شده است. سازمان‌ها به این موضوع پی برده‌اند که سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند رشد جهشی را برای آن‌ها فراهم آورد. بهبود عملکرد هر یک از کارکنان می‌تواند روی عملکرد کلی سازمان تأثیر بگذارد و این بهبود عملکرد با کمک شبکه‌های اجتماعی تحقق خواهد یافت.

کایزالا (Kaizala) :

از جهاتی می‌توان کایزالا (Kaizala) را به نسخه‌ی مایکروسافتی واتساپ تشبیه کرد. درست به‌مانند واتساپ، کایزالا نیز به شما امکان می‌دهد تا به تشکیل گروه بپردازید و با بخش‌های مختلف تیم خود گفتگو داشته باشند و بر مبنای پلتفرم ابری آژور توسعه یافته است.اما همانند واتساپ برای ایجاد ارتباطات درون سازمانی و کاری مفید نیست.

میزیتو (Mizito) :

گروه نرم افزاری آرمان که از شرکت های دانش بنیان حوزه ی آی تی هستند از شبکه اجتماعی سازمانی اختصاصی خود با نام میزیتو رونمایی کردند.

در این شبکه اجتماعی که مختص به کسب و کار ها طراحی شده است. امکان چت شخصی ایجاد گروه های گفتگوی کاری و ایجاد کانال های اداری مانند تابلو اعلانات و یا فضای فایل شیرینگ (ذخیره سازی فایلها) در نظر گرفته شده است. نکته مهم در شبکه اجتماعی سازمانی میزیتو این است که امکان منشن افراد نیز وجود دارد.

امکانات شبکه اجتماعی سازمانی میزیتو:

ارائه در سه بستر وب، اندروید، iOS

ایجاد گروه های کاری

ایجاد وظایف

چت شخصی (امکان ارتباط فرد به فرد)

ایجاد کانال (تابلو اعلانات،فضای فایل شیرینگ)

امکان هشتگ گذاری

ارسال فایل،ویدئو، عکس

جستجوی پیشرفته

مدیریت فایلها

اشتراک گذاری فایل ها

قراردادن استاتوس کاری (در جلسه هستم، مرخصی هستم، در حال دورکای و ...)

جهت ثبت نام و مشاهده دموی رایگان به وبسایت mizito.ir مراجعه نمایید.