قسمت اول این مقاله

16. کار در خانه

سیستم‌های مدیریت مشتری های مبتنی بر Cloud زندگی همه را ساده تر کرده است. زمانی که در خانه هستید، می توانید به راحتی آخرین به روز رسانی در قراردادی که در حال کار بر روی آن هستید را مشاهده کنید. فقط باید وارد سیستم مدیریت مشتری شوید و همه چیز آماده است. چند سال قبل شما باید به اداره خود می رفتید و به سیستم ERP خود وصل می شدید.

17. بینش های اجتماعی

سیستم‌های مدیریت مشتری اجتماعی اتفاق بزرگ بعدی هستند!
امروزه مشتریان تمامی کسب و کارها در رسانه های اجتماعی حضور دارند. در حالی که شرکت ها قدرت شروع گفتگویی درباره برندهایشان را از دست داده اند، اکنون می توانند در گفتگوهای مداوم پیرامون برندشان مشارکت داشته باشند. تحلیل های اجتماعی، هنگامی که با سیستم مدیریت مشتری ترکیب شوند به کسب و کارها اجازه می دهند تا آنچه مصرف کنندگان خواهانش هستند و اینکه چگونه سازمان می تواند حضور برند خوب را تضمین کند، تحلیل نمایند.

18. مسیر مشتری را تعریف کنید

دقیقا گام هایی که باید طی کنید تا قرارداد را ببندید را شناسایی کنید
- شناسایی نیازها – تحقیق – تصمیم گیری – درخواست – خرید – دریافت – استفاده – به خاطر آوردن
هر مشتری چندین گام را پیش از خرید محصول/ خدمت می گذراند. بدون سیستم مدیریت مشتری فروشندگان باید به طور دستی تحلیل کنند کدام گام فرصتی در آن نهفته است.

سیستم مدیریت مشتری میزیتو به طور خودکار برنامه عمل را تعریف می کند و با شناسایی گام های دقیقی که فروشندگان باید برای بستن قرارداد سپری کنند به آن ها کمک می کند.

19. خودکارسازی بازاریابی

توسط سیستم مدیریت مشتری می توانید کلیه استراتژی های بازاریابی مدنظر را مدیریت کنید و کمپین های بازاریابی را به صورت هدف دار تر ببندید. اطلاعات و طبقه بندی های مشتریان شما به راحتی می تواند به موفقیت کمپین شما کمک کند.

20. پرورش سرنخ

سرنخ های فراموش شده می توانند به یاد آورده شوند!
سیستم مدیریت مشتری هوشمند می تواند سرنخ های آینده­ را کشف کند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارند. چه سرنخ های شما از بازاریابی ایمیلی، کارت های کسب و کار یا از وب سایت آمده باشند، سیستم مدیریت مشتری به شما اجازه می دهد آن ها را با محتوایی هدفمند پرورش دهید و گام های دقیقی را که باید برای پرورش این سرنخ ها طی کنید را برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال، سیستم مدیریت مشتری میزیتو به شما اجازه خواهد داد بدانید چه زمانی متنی ارسال کنید یا با سرنخ تماس بگیرید.

پ) خدمات مشتری
21. خدمات مشتری

خدمات استثنائی مشتری به پیش فروشی کمک می کند!
امروزه مشتریان حداکثر دو ساعت پس از شکایت کردن پاسخ دریافت می کنند. پاسخ دادن به همه درخواست ها به طور دستی امری غیرممکن شده است. سیستم مدیریت مشتری ابزاری عالی برای خدمات مشتری است. به دپارتمان خدمات مشتری اجازه می دهد تا به تمامی شکایت ها در سیستم مدیریت مشتری رسیدگی کنند و هرگاه به روزرسانی در شکایت مشتری یا درخواست خدمتی وجود داشت ایمیل هایی ارسال کنند. این کار زمان پاسخگویی را کاهش می دهد و درنتیجه کسب و کار شما قادر به کسب حفظ مشتری بالا خواهد بود.

ت) در سطح استراتژیک
22. بینش هایی بر اساس داده های شما

داده های بزرگ بی فایده هستند، شما به داده های زیرکانه نیاز دارید!
در هزاره جدید، بزرگترین چالش برای شرکت ها استخراج و جمع آوری داده های پراکنده مشتریان بود. اکنون، همه این داده ها در سیستم های آن ها ذخیره شده است. امروزه بزرگترین چالش، کسب بینش های مشتری سودمند از این داده ها است.

23. تحلیل مراحل فروش

تجسم کنید تا بهتر شود!
تجسم قیف فروش برای دانستن اینکه چگونه می توانید سرنخ ها و فرصت ها را به فروش های سود آور تبدیل کنید بسیار اهمیت دارد. سیستم مدیریت مشتری، شما را دقیقا به سوی مراحلی هدایت می کند که باید تلاش بیشتری صرف بستن قرارداد کنید. به عنوان مثال، اگر خریداران بالقوه زیادی در مرحله سرنخ باقی مانده اند، می توانید آن ها را با محتوای تقویتی هدف قرار دهید تا آن ها را به پائین قیف هدایت کرده و قرارداد را ببندید.

24. تجزیه و تحلیل منابع کسب و کار

ردیابی تعداد کمی مشتری و منابع آن ها ساده است اما در مقیاس بزرگ، ردیابی منابعی که با آن ها می توانید تجارت را بدست آورید امری دشوار می شود. در سطح استراتژیک، باید بینش هایی به کانال ها وارد کنید تا شما را به کسب و کار مورد نظرتان برساند. می تواند بازاریابی ایمیلی، کانال توزیع کننده خرده فروشی یا حتی رسانه اجتماعی باشد. با سیستم مدیریت مشتری این بینش ها برای شما قابل مشاهده می شوند و می توانید تصمیمات استراتژیک برای سرمایه گذاری در برخی کانال ها را بیش از موارد دیگر بگیرید.

25. تعریف محدوده و دامنه شما

سیستم مدیریت مشتری به شما کمک می کند تا درباره فرصت های سرمایه گذاری آینده تصمیم بگیرید
هنگامی که دیدی 360 درجه درباره مشتریانتان و اینکه چگونه با کسب و کار شما مشارکت می کنند، داشته باشید می توانید بخش های بازاری را شناسایی کنید که برای شما گاوهای شیرده هستند. می توانید فروش مکمل و بیش فروشی داشته باشید یا در محتوایی سرمایه گذاری کنید که به طور خاص برای بخش موردنظر هدفگذاری شده است.

26. همکاری

آیا تیم شما در پلتفورمی متحد قرار دارند؟
هماهنگی بین دپارتمان های مختلف در کسب و کار شما برای عملکرد کلی سازمانتان الزامی است. سیستم مدیریت مشتری به همه اجازه انجام کار می دهد و وظایف آن ها را بر روی یک پلتفورم ثبت می کند، چه فروش، چه بازاریابی و چه پشتیبانی. این امر به ترکیب تلاش های آن ها برای ارائه تجربه ای عالی به مشتریان کمک می کند.

27. ذخیره زمان

زمان پول است. چرا ذخیره اش نکنید؟
روزهای داده های تکراری و دوباره کاری گذشته است. از آنجایی که همه وظایف در سیستم مدیریت مشتری خودکار می شوند به شما اجازه می دهد تا زمان زیادی را با اجرای وظایف به خودی خود ذخیره کنید. زمانی که صرف جلسات، گزارش دهی و ورودی اطلاعات مشتریان می شود را تصور کنید اکنون می توانند ذخیره شوند. شما و نیروی کارتان می توانید زمانتان را صرف وظایف بسیار بهره­ ور تر کنید.

28. کارایی نیروی کار

همه آدم های تنیل لوازم مکانیکی را دوست دارند. سیستم مدیریت مشتری میزیتو یکی از آن ها است!
سیستم مدیریت مشتری همان ابزار الکترونیکی است که به افراد تنبل در سازمان انگیزه می دهد تا آنجا که می توانند برای انجام وظیفه از طریق انجام نیمی از حجم کاری که باید بدون سیستم مدیریت مشتری انجام می دادند تلاش کنند.

29. پیگیری

اگر فعالیتی در سیستم سیستم مدیریت مشتری نیست، هرگز انجام نخواهد شد.
هر شرکتی باید با سیستم مدیریت مشتری خود به عنوان تنها مخزن برای وظایف انجام شده توسط تیم رفتار کند. اگر کسی گامی را طی می کند، در سیستم مدیریت مشتری آشکار می شود و به مدیریت ارشد کمک می کند تا بداند چه کاری انجام شده است. این کار برای کارکنان مفید است زیرا نیازی نیست مرتبا هر عمل خود را گزارش دهند و مدیریت آنچه انجام شده و چگونگی انجام آن مشخص می شود.

30. نگرانی شما را کمتر می کند

هیچ چیزی فراموش نمی شود؛ هیچ چیزی جا نمی ماند!
سیستم مدیریت مشتری میزیتو با نیازهای شما و فرایندها هماهنگ شده است و باعث می شود تا شما نگرانی کمتری درباره کسب و کار خود داشته باشید و بیشتر بر آن تمرکز کنید.

سپاسگزاریم که با قسمت دوم و پایانی این مقاله با ما همراه بودید.
راه درمان ورشکستگی کشف شد! (قسمت اول)