معرفی اپلیکیشنی برای مدیریت بهتر وظایف و زمانبندی کارها
زمان خوانش ۱ دقیقه
خوانش ۱ دقیقه
میزیتو: مدیریت زمان و سازماندهی کارها یکی از موارد مهمی است که اکثر افراد با آن مشکل دارند. بدین منظور ابزارهای مختلفی ایجاد شده است که به معرفی بومی ترین و پرکاربرد ترین آنها می پردازیم.
اگر در آخر روز کاری با این سوال مواجه شدید که این همه زمان چگونه سپری شد؟ پس شما نیز مشکل مدیریت زمان دارید. نبود سازماندهی و نظم و فراموشی ها کارها، مشکلات مربوط به کمبود وقت را پدید میآورند. احتمالا زمان ارزشمند زیادی را برای مدیریت و زمانبندی کارهای خود صرف میکنید؛ در صورتیکه میتوان با استفاده از ابزارهای روز و تکنولوژی بومی ایجاد شده، مدیریت کارها را بهطور اتوماتیک برنامهریزی کرد.
چه بهتر که این ابزار به صورت اپلیکیشن بر روی تلفن همراه شما قابل دسترس باشد.
میزیتو در قالب وب و اپلیکیشن، یک فضای اختصاصی برای همکاران شما فراهم میآورد تا بتوانید حین گفتوگو با یکدیگر، کارهای خود را انجام دهید و برای یکدیگر وظیفه تعیین کنید.
نگاهی گذرا به امکاناتی که در اختیار شماست :
هم اکنون این اتفاق نو را تجربه کنید www.mizito.ir
بیشتر بخوانید:
با کلیک بر روی این قسمت، لینک این مقاله برای شما کپی میشود.