الف) وظایف روزانه

1. پایگاه داده سازماندهی نشده

کسب و کارهای سازماندهی نشده سودآوری ندارند!
اولین و اصلی ترین شیوه کمک پرونده مشتریان میزیتو به کسب و کار شما از طریق سازماندهی تمامی داده های شما بر روی یک پلتفورم است؛ چه واحد فروش، بازاریابی و چه پشتیبانی مشتری باشد.

2. به روزرسانی آدرس

روزهای به روزرسانی دستی گذشته است
پرونده مشتریان میزیتو به طور خودکار تمامی مخاطبان شما را در هر زمانی که به آن ها نیاز داشته باشید ذخیره و بازیابی می کند.

3. برنامه ریزی رویداد

چه کسی دیگر وقت انجام دستی این کار را دارد؟
خیلی ساده درون پرونده مشتریان میزیتو آن را زمانه بندی کنید. اجازه دهید مشتریان و کارکنان شما، با راه اندازی پیگیری های خودکار، درباره آن بدانند.

4. ارتباطات با مشتری

می تواند از این هم مهم تر باشد؟
خیر! برقراری ارتباط تنها چیزی که در عصر رقابت شدید کاملا حیاتی است، و باید از طریق ارتباطات مشتری اثربخش محقق گردد. در حقیقت، حفظ مشتری فعلی 6-7 مرتبه نسبت به کسب مشتری جدید ارزان تر است. با داشتن یک سیستم مدیریت مشتری اثربخش می توانید با مشتری تماس بگیرید و علایق و سلایق وی را جهت دهی کنید.

5. فهرست کارهایی که باید انجام شود

حافظه ضعیفی دارید؟ اجازه دهید پرونده مشتریان میزیتو به شما خدمت کند!
دیگر هیچ وظیفه مهمی را از دست نخواهید داد! صندوق ورودی ایمیل شما مکانی مناسب برای پیگیری وظایفتان نیست. پرونده مشتریان میزیتو به شما فهرست و نمایه ای دقیق از تمامی وظایفی که باید انجام دهید نشان خواهد داد و حتی به شما زمان جلسات را یادآوری خواهد کرد.

6. مستندسازی فعالیت ها

مستندسازی کاری خسته کننده است؛ بیایید با آن روبرو شویم!
هیچ کس دیگر خواهان مستندسازی دستی نیست. نه تنها این کار خسته کننده و یکنواخت است، بلکه به شدت زیان آور است. نیروی کار شما می تواند زمان مشابه را صرف فروش یا ارائه خدمات به مشتریان کند. پرونده مشتریان میزیتو اولویت های شما را تعیین خواهد کرد.

7. مدیریت داده

پشتیبانی داده انجام دهید!
پرونده مشتریان میزیتو مرتبا از داده های شما، بر روی Cloud، محیطی امن در جهت نگه داری اطلاعات شما ایجاد می کند. پیش از این، اگر هارد دیسک یا نرم افزار شما خراب می شد، کسب و کار شما ضربه شدیدی می خورد. تمامی داده های شما و تا حدی کسب و کار شما نیز از بین می رفت.

البته که امکان نصب سیستم میزیتو بر روی سرور اختصاصی شما نیز وجود خواهد داشت.

ب) بازاریابی و فروش

8. بازاریابی

راه حلی برای موانع بازاریابی دیجیتال شما!
با استفاده از پرونده مشتریان میزیتو ، می توانید، با فراهم نمودن پیامی سازگار در تمامی نقاط بازاریابی، همه تجارب مشتری را شخصی سازی کنید. چگونه این کار انجام می شود؟ با استفاده از پرونده مشتریان میزیتو در کنار خودکارسازی بازاریابی، می توانید دیدی یکتا از هر مشتری به همراه اطلاعاتی که از نقاط ارتباط با مشتری بدست آمده خلق کنید.

9. اشتراک محتوا

همه آن را از پرونده مشتریان میزیتو خود بدانید!
Seth Godin می گوید: بازاریابی محتوا تنها شکل بازاریابی است که باقی مانده است. هنگامی که از هرگونه پلتفورم طرف سومی استفاده می کنید تا محتوایتان را منتشر کنید، می توانید بررسی کنید کدام محتوا در چه زمانی به بستن قرارداد کمک کرده است. و در ادامه، می توانید از این اطلاعات برای اصلاح بازاریابی محتوای خود استفاده کنید. علاوه بر این، سیستم میزیتو می تواند با وب سایت شما یکپارچه شود و به یک سیستم مدیریت محتوای کامل تبدیل شود.

10. ایجاد صورت جلسه

چرا به طور مجزا اینکار را انجام دهید؟ با پرونده مشتریان میزیتو یکپارچه اش کنید.
در هر پرونده امکان ایجاد صورت جلسه وجود دارد که این امر به فهم اینکه مشتری دقیقاً چه درخواستی داشته کمک می کند از طرفی دیگر کارشناسان فروش متوجه خواهند شد که فروش را به چه سمتی باید ببرند.

11. هدف بازاریابی و فروشتان را یکسان کنید

تمامی عدم توافق ها پیش از آنکه رخ دهند حل و فصل می شوند!
هیچ رقابتی در جهان تجارت به اندازه رقابت بین بازاریابی و فروش آشکار نیست. هرگاه کسب و کار با افول مواجه می شود، تیم ها به هم فشار می آورند و بازی سرزنش شروع می شود. این اتفاق همچنان رخ می دهد! اما تنها در شرکت هایی که از سیستم مدیریت مشتری استفاده نمی کنند.

هنگامی که کل اطلاعات فروش در برابر شما قرار دارد و همه تعاملات با مشتریان ثبت شده باشند، افرادی که طفره می روند مشخص خواهند شد.

12. فروش در حال حرکت

متولدین هزاره جدید (دهه های 60 تا 80 شمسی) هم خریدار هستند و هم فروشنده. فکر می کنید می توانید از تلفن همراه فرار کنید؟ با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و نسخه pwa میزیتو ، کارشناسان فروش می توانند با مشتریان ارتباط مستمر برقرار کنند. اگر قرار است به جلسه ای بروند، تمامی اطلاعات به روز شده را بر روی دستگاه هایشان دارند و می توانند به موقع ببینند چه اقداماتی باید انجام دهند تا از فرصت های بالقوه استفاده کنند.

13. پیش بینی فروش

سیستم مدیریت مشتری به شما نگاهی اجمالی از آینده می دهد!
با استفاده از داده های جمع آوری شده از تمامی نقاط بازاریابی، پرونده مشتریان میزیتو آن ها را یکی کرده و به شما روندهای فروش برای ماه های قبل را نشان می دهد و می تواند فروش آینده شرکتتان را پیش بینی کند.

14. گزارش دهی

در کارتان خوب هستید؟ نشان دهید!
با استفاده از بخش مانیتورینگ پرونده مشتریان میزیتو می توانید اطمینان حاصل کنید گزارش های به موقع از داده هایتان دریافت می کنید. اکنون، به سادگی به پاسخ پرسش هایی از این دست دسترسی دارید: فروشندگان شما در هفته قبل چکار کردند؟ بهترین فرصت های فروش برای این ماه کدامند؟ آیا این فصل به هدف فروش می رسیم؟ بله، می توانید همه این موارد را در گزارش های یکپارچه و سفارشی شده ملاحظه کنید.

15. تعریف جریان های کاری

همه ما گام ها را در لحظه فراموش می کنیم. بیایید دیگر این کار را نکنیم!
می توانید برای سیستم مدیریت مشتری خود گام هایی را که معمولا برای انجام وظیفه ای معین طی می کنید شرح دهید. سپس سیستم میزیتو به مدیری باهوش تبدیل می شود و از شما می خواهد تا این گام ها را هر زمان که موقعیتی مشابه پیش می آید طی کنید. این ویژگی تضمین می کند که هیچ چیزی فراموش نشده است.