وبلاگ میزیتو چگونه از میزیتو بهتر استفاده کنیم؟
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

چگونه از میزیتو بهتر استفاده کنیم؟

منتشر شده در ۶ سال پیش

زمان خوانش ۲ دقیقه

انتشار ۶ سال پیش

خوانش ۲ دقیقه

تنظیمات میزِکار

نکته گزینه تنظیمات فقط برای فردی که میزِکار را ساخته و یا افراد با سطح دسترسی مدیر، فعال است.

با کلیک بر روی نام میزِکارتان در نوار بالا و فشردن دکمه تنظیمات، به صفحه تنظیمات وارد می‌شوید که دارای ۶ بخش است؛

  • عمومی:- امکان تغییر نام تیم یا شرکت(میزِکار) در این قسمت با نوشتن نام جدید در کارد مشخص شده و فشردن دکمه اعمال تغییر نام، فراهم شده است.
    - در این قسمت در بخش فضای میزِکار امکان مشاهده فضای مصرفی میزِکارتان و نیز فضای کل قابل مصرف را دارید.
    - همچنین از طریق دو دکمهانتخاب طرح جهت خرید و ارتقاء فضای ذخیره‌سازی امکان مشاهده طرح‌های موجود برای ارتقای طرح فعلی وجود دارد.

 

اعضا: این قسمت نشان‌دهنده افرادی است که دعوت شما را برای ورود به میزِکارتان پذیرفته‌اند و در واقع عضو آن شده‌اند. در این بخش شما امکان تعیین سطح دسترسی افراد و نیز حذف آنان را دارید.

 

 

دعوت عضو جدید:

 

- در این بخش امکان دعوت عضو جدید - با استفاده از شماره همراه -، لغو دعوت افرادی که هنوز عضو نشده‌اند و ارسال مجدد دعوت‌نامه برای افراد عضو نشده وجود دارد.

- همچنین در این بخش حداکثر تعداد افرادی که در طرح فعلی شما قابل دعوت هستند نمایان است و امکان ارتقاء طرح، در این قسمت نیز برای شما فراهم شده است.

 

اعضای حذف شده: این بخش شامل لیست اعضایی است که از سیستم حذف شده‌اند که امکان بازگرداندن مجدد آن‌ها نیز از طریق دکمه بازگشت مجدد وجود دارد.

 

 

مالی:

 

- در این قسمت مشاهده فضای مصرف شده، تعداد اعضا و نیز زمان باقی‌مانده طرح میسر است.

- همچنین طرح‌های قابل انتخاب و شرایط آن‌ها نیز در این قسمت گنجانده شده‌اند که می‌توانید با انتخاب هر کدام و کلیک بر روی دکمه ارتقاء به درگاه بانکی ارجاع داده شوید و پس از پرداخت، شاهد ارتقای طرح خود باشید.

 

مجوز‌ها:

 

- تعریف اعضایی که به امکانات پیشرفته گفت‌و‌گو‌ها، مانیتورینگ تیم، پرونده مشتریان و پرینت از لیست پرونده مشتریان دسترسی دارند.

- امکان اصلاح دسترسی پرونده مشتریان و دسته‌بندی کار‌ها از طریق دکمه‌های تعیین شده و بازگشت دسترسی به مالکین میزِکار.

 

میزیتو، میزکار تو (www.mizito.ir)

 

 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!