وبلاگ میزیتو ایجاد میزکار مجازی برای "کاربران ایرانی" ممکن شد...
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

ایجاد میزکار مجازی برای "کاربران ایرانی" ممکن شد...

منتشر شده در ۶ سال پیش

زمان خوانش ۱ دقیقه

انتشار ۶ سال پیش

خوانش ۱ دقیقه

شما می‌توانید از طریق لینک ثبت‌نام، وارد مراحل ثبت‌نام در میزیتو شوید و به فضای زیر دسترسی داشته باشید

ایجاد میزِکار جدید

با کلیک بر روی نام میزِکارتان در نوار بالا و فشردن دکمه ایجاد میزِکار جدید، پنجره‌ای با همین عنوان باز می‌شود که در آن با وارد کردن نام تیم یا شرکت، نام همکاران و شماره همراه آن‌ها و فشردن دکمه ایجاد میزِکار جدید، دعوت‌نامه برای همکاران ارسال می‌گردد و میزِکار جدید شما نیز ایجاد می‌شود.

 

نکته: ایجاد میزِکار جدید منوط به خرید میزِکار جدید است؛ بدین معنا که در میزیتو هزینه‌هایی که از طرف شما بابت دریافت سرویس‌های میزیتو پرداخت شده است به ازای استفاده ازیک میزِکار(محیط کاری) است و برای ایجاد میزِکار جدید، باید هزینه‌های لازمه را پرداخت نمایید.

 

تنظیمات پروفایل

دسترسی به تنظیمات پروفایل از طریق سمت چپ نوار بالایی و با کلیک بر روی قسمت دایره‌ای‌شکل و سپس کلیک بر روی دکمه تنظیمات پروفایل امکان‌پذیر است.

 

همچنین در فضای بخش داشبورد کلیک بر روی دایره کنار متن خوش‌آمدگویی، امکان تنظیمات پروفایل را به شما می‌دهد.

 

در پنجره باز شده شما امکان انتخاب و تغییر تصویر پروفایل - با کلیک بر روی دکمه انتخاب تصویر پروفایل-، تغییر نام و نام خانوادگی و نیز تغییر کلمه عبور را - با فشردن دکمه تغییر کلمه عبوردارید.

دقت کنید که در نهایت پس از انجام تغییرات دلخواهتان، برای ذخیره تغییرات، بر روی دکمه به روزرسانی اطلاعات پروفایل کلیک کنید.


ضمناً برای خروج از سیستم می‌توانید از طریق سمت چپ نوار بالایی و با کلیک بر روی قسمت دایره‌ای‌شکل و نهایتا فشردن دکمه خروج، اقدام نمایید.

میزیتو، میزکار تو (www.mizito.ir)

 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!