در هفته‌ای که گذشت همه ما تجربه جدیدی رو لمس کردیم، درگاه‌های ورودی و خروجی اینترنت کشور بسیار محدود شدند و کسب و کارهایی که ارتباطات و ساختار داخلی شرکت خود را با پلتفرم‌های غیربومی پیش برده بودند دچار مشکل شده و شاهد کسب و کارهایی بودیم که دچار ضرر و خسارات زیادی شدند.

در فضایی که برخی تیم‌ها و شرکت‌ها ترجیح دادند ارتباطات داخلی کسب و کار خود را با استفاده از سرویس‌هایی همچون Gmail ، Trello ، Zoho ، Telegram ، WhatsApp و یا ... مدیریت کنند شرکت‌هایی هم بودند که کسب‌و‌کار خود را با استفاده از سرویس میزیتو مدیریت کردند.

همراهان میزیتو در هفته ای که گذشت تجربه خوبی از اعتماد به یک سرویس ایرانی را گذراندند چه آنهایی که فعالیتشان داخل ایران و در سطح کشوری بود و چه آنهایی که با دفاتر خود در خارج از کشور در ارتباط بودند. همه آنها هفته آرامی را در زمینه ارتباطات سپری کردند و این افتخاری برای مدیریت مجموعه و تیم میزیتو بود که در این شرایط با موفقیت به مشتریان خود خدمت‌رسانی کردیم.

مطالب مرتبط:

مقایسه میزیتو با Trello
شروع کار با میزیتو