وظایف را ایجاد کنید، یادآوری کنید، ثبت گزارش کنید...

یکی از قابلیت‌های بسیار خوب میزیتو (Mizito) امکان دسته‌بندی کارها و وظایف در گروه‌های مختلف است. برای مثال می‌توانید برای موارد کاری، پروژه ها، یا مکان‌هایی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید گروه های مجزا بسازید و به صورت مجزا افراد مرتبط با آن گروه را دعوت کنید، وظیفه ایجاد کنید و از وند پیشرفت پروژه مطلع شوید. قابلیت بورد نیز در گروه های پروژه وجود دارد که جهت مدیریت بهتر کارها در نظر گرفته شده است.

دسته بندی کارها

قابلیت خوب دیگر میزیتو (Mizito) امکان دسته‌بندی کارها و وظایف بر اساس زمان است. می‌توانید کارهای مربوط به امروز، فردا، هفته‌ی جاری و کارهایی را که زمان دقیقی برای انجام آن در نظر ندارید از یکدیگر جدا کنید. میزیتو (Mizito) به‌صورت هوشمندانه با گذشت هرروز کارها را در فهرست زمان‌بندی جابجا می‌کند!

تقویم کاری، یادآوری هر هفته در یک روز خاص در یک ساعت خاص !

این قابلیت برای شما روشی جذاب و خوشایند برای بررسی سریع کل کارها و وظایف یک روز فراهم می‌کند. در میزیتو (Mizito) می‌توانید به‌سرعت و بسیار ساده کارهای انجام‌شده را تعیین کنید، اگر تمایل دارید کاری را به فردا یا روزهای آتی موکول کنید و در صورت نیاز برای هرکدام از کارها هشدار یادآوری قرار دهید. این قابلیت را می‌توانید در هر ساعتی از روز اجرا کنید.

وظیفه تکرار شونده، مدیریت هوشمند وظایف...

امکان تعیین زمان‌بندی اجرای خودکار آن هم وجود دارد. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که در ساعت ۸ صبح تمام روزهای هفته به‌ جز جمعه جهت اجرا یادآوری شود.

میزیتو (Mizito) به شرکت‌ها، سازمان‌ها و تیم‌ها سرویسی آنلاین ارائه می‌دهد که توسط آن می‌توانید کارهای تیمی خودتان را بهتر مدیریت کنید.

 


مطالب مرتبط:

شروع کار با میزیتو
ساخت یک تیم دور‌‌کار در یک دقیقه