وبلاگ میزیتو نرم افزار مدیریت پروژه خوب و مشخصات آن | ده ویژگی برتر یک نرم افزار خوب
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

نرم افزار مدیریت پروژه خوب و مشخصات آن | ده ویژگی برتر یک نرم افزار خوب

منتشر شده در ۱۰ ماه پیش

زمان خوانش ۵ دقیقه

انتشار ۱۰ ماه پیش

خوانش ۵ دقیقه

نرم افزار مدیریت پروژه؛ پیش‌نیازی برای سازماندهی اهداف شرکت‌ها

سازماندهی و برنامه‌ریزی اهداف پروژه‌ها، مهم‌ترین وظیفه مدیر پروژه است. با توجه به گستردگی وظایف، تعیین مسئولیت‌های مختلف امری زمان‌بر است و به دقت بالایی نیاز دارد. در دنیای امروز و با گسترش بسترهای آنلاین و فناوری‌های نوین، مسئولیت سازماندهی، برنامه‌ریزی، تعیین وظایف، کنترل، بررسی و ... در یک پروژه از طریق نرم افزارهای آنلاین انجام می‌شود. تنوع بالای این ابزارهای آنلاین مدیریتی، انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت پروژه را به چالش مهم مدیران پروژه‌ها تبدیل کرده است. بر همین اساس در این مطلب از وبلاگ میزیتو به ویژگی‌های یک نرم‌افزار مدیریت‌ پروژه مناسب می‌پردازیم.

نرم افزار مدیریت پروژه خوب

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

نرم افزارهای‌ مدیریت‌ پروژ‌ه (Project Management Software) یک دستیار کمکی مهم برای مدیران سازمان‌ها به‌شمار می‌روند. این ابزارها با برنامه‌ریزی تمام اهداف مهم سازمان‌ها و بررسی زمان‌بندی و منابع موجود، استراتژی‌های شرکت‌ها برای اتمام پروژه‌ها را طراحی و پشتیبانی می‌کنند. انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت پروژه برای مدیران، تا حد زیادی به نتیجه رسیدن این اهداف را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت پروژه خوب

برای انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت پروژه باید بررسی دقیقی راجع به ویژگی‌های آن انجام داد. اصل اساسی در انتخاب نرم‌افزار مناسب این است که با کمک آن تمام برنامه‌های سازمانی پیش بروند و با یک زمان‌بندی سریع و برنامه‌ریزی جامع، اهداف پروژه‌ها دسته‌بندی شوند. میزیتو به‌عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه امکانات متنوعی را برای سازماندهی اهداف شرکت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین می‌پردازیم.

امکان مدیریت پروژه

مهم‌ترین ویژگی یک نرم‌افزار مناسب برای مدیریت‌کردن پروژه‌ها، ایجاد بستری امن و کاربردی برای بررسی، کنترل و نظارت پروژه‌ها است. مدیران ارشد شرکت‌ها در مسیر دستیابی به ایده‌آل‌های سازمانی، رسیدن به یک استراتژی مناسب را با توجه به ویژگی‌های نیروهای سازمانی، زمان‌بندی و دنبال می‌کنند. میزیتو به‌عنوان یک نرم افزار مدیریت پروژه خوب، با به وجود آوردن امکان تیم‌بندی نیروهای سازمانی و تهیه گزارش از عملکرد آن‌ها، در سازماندهی و نظم‌بخشیدن به اهداف پروژه‌ها نقش مهمی بر عهده دارد.

مدیریت جلسات در نرم‌افزارهای مدیریت پروژه دقیق و هدفمند است

با استفاده از یک نرم افزار مدیریت پروژه مناسب، می‌توان تمام جلسات داخل و خارج سازمان را در سریع‌ترین زمان ممکن کنترل کرد. میزیتو با پشتیبانی از این ویژگی، موضوع جلسات را طبق زمان‌بندی مشخص‌شده به نفرات حاضر در آن به‌صورت پیامکی یا در اپلیکیشن میزیتو با ارسال Notification به اعضای جلسه اطلاع می‌دهد. همچنین امکان حضور و غیاب افراد و امضای صورت‌جلسه دیجیتال جلسات توسط همه نفرات در این ابزار فراهم است.

گانت چارت با تقویم شمسی در میزیتو

پشتیبانی از گانت چارت؛ قابلیتی مهم در یک نرم‌افزار مدیریت پروژه خوب

گانت چارت یک ابزار مدیریت پروژه است که در برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و نظارت پروژه‌ها به مدیران کمک می‌کند. استفاده از این نمودار باعث می‌شود روابط همکاری، تعامل در شرایط دورکاری، بودجه‌بندی برای تخصیص منابع و تعیین وظایف بهبود یابند. نرم‌افزار مدیریت‌ پروژه میزیتو با پشتیبانی از این قابلیت، نظم قابل توجهی را در برنامه‌های سازمانی شرکت‌ها به وجود می‌آورد که برای آموزش نرم افزار مدیریت پروژه این اپلیکیشن می‌توانید از طریق سایت میزیتو آن را بیاموزید.

مدیریت مشتریان

بهترین نرم‌افزارهای مدیریت‌ پروژه در کنار قابلیت‌های فراوان برای شرکت‌ها، امکانات متنوعی را نیز برای مشتریان در نظر می‌گیرند. میزیتو با طراحی یک صفحه کاربری مخصوص برای مشتریان و ایجاد پرونده‌ای پویا برای هر مشتری، شرایط پیگیری درخواست‌های آن‌ها را به‌صورت آنلاین به وجود می‌آورد. در این نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین، امکان بررسی اسناد مالی، برآورد میزان فروش و درآمد و اضافه‌کردن فرصت‌های مالی نیز برای مشتریان وجود دارد.

یک نرم افزار خوب دستیاری کامل برای مدیران است

تمام مسئولیت‌های مدیران باید توسط نرم‌افزارهای مدیریت پروژه پشتیبانی شوند. این ابزارها با ایفای نقش خود به‌عنوان یک دستیار حرفه‌ای دقیق در کنار نظم بخشیدن به برنامه‌ها، باید مدیر را در پیشبرد اهداف سازمانی کمک کنند.

تنظیم شدن روی تقویم فارسی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ابزارهای آنلاین مدیریت پروژه، پشتیبانی آن‌ها از تقویم فارسی است. میزیتو یک نرم افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی بوده که امکان برنامه‌ریزی را طبق زمان‌بندی‌هایی مجزا در هر روز برای اعضای سازمانی به وجود می‌آورد.

تنظیم وظایف در تقویم فارسی میزیتو

شبکه اجتماعی اختصاصی در سازمان

علاو‌ه‌بر بررسی وظایف و سازماندهی مسئولیت‌ها، یک نرم افزار مدیریت پروژه مناسب، با ایجاد شبکه‌ای اختصاصی در سازمان‌ها، شرایط تشکیل گروه‌ها و جلسات آنلاین را نیز فراهم می‌کند. این امکان به تعامل بیشتر اعضای سازمانی ختم می‌شود.

مانیتورینگ؛ داشبورد مدیریتی صاحبان کسب‌وکار

طراحی مانیتورینگی جامع از تمام بخش‌های یک نرم افزار مدیریت پروژه، از ویژگی‌های مهم برای این ابزارها است. این بخش در واقع به‌عنوان یک داشبورد مدیریتی می‌باشد که نمایی کلی از تمام کارهایی که باید صورت بگیرد، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

تعیین مسئولیت و مدیریت وظایف

با استفاده از برنامه‌های کاربردی مدیریت پروژه آنلاین مانند میزیتو، مدیران توانایی ایجاد وظیفه برای هر عضو سازمانی را دارند. همچنین برای هر مسئولیت یک چک لیست مجزا تعبیه شده است که مراحل اجرای آن را به‌طور کامل نشان می‌دهد. قابلیت مشاهده وظیفه ایجادشده در صفحه اعضای تیم پروژه و مدیران، میزیتو را از سایر انواع نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب متمایز می‌کند.

کامل بودن و بی‌نیازی از سایر نرم‌افزارهای مشابه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم‌افزار مدیریت‌ پروژه خوب، کامل بودن قابلیت‌های آن است. با یک ابزار مدیریت پروژه آنلاین همه‌کاره، دیگر نیازی به استفاده از سایر نرم‌افزارها وجود ندارد. میزیتو با پشتیبانی از انواع خدمات مختلف برای سازمان‌ها و مشتریان، نیاز مدیران را برای به‌کارگیری سایر انواع نرم افزار مدیریت پروژه از بین می‌برد.

میزیتو؛ بهترین نرم‌افزار مدیریت‌ پروژه و دورکاری

در میان انواع نرم‌افزارهای مدیریت آنلاین پروژه‌ها، میزیتو با قابلیت‌های فراوان، از جمله بهترین این ابزارها است. اپلیکیشن ما با ایجاد یک شبکه اجتماعی اختصاصی، نگهداری همیشگی اطلاعات، کنترل وظایف و مشاهده بورد پروژه، شرایط مناسبی را برای برقراری ارتباطی مستمر میان اعضای سازمان به وجود می‌آورد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربردهای این نرم‌افزار و آگاهی از فرایند خرید، در وبسایت میزیتو به آدرس mizito.ir ثبت‌نام و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!