وبلاگ میزیتو من تنبل نیستم، نیاز به برنامه‌ریزی دارم | نرم‌افزار مدیریت کارها دستیار دقیق من
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

من تنبل نیستم، نیاز به برنامه‌ریزی دارم | نرم‌افزار مدیریت کارها دستیار دقیق من

منتشر شده در ۱۰ ماه پیش

زمان خوانش ۵ دقیقه

انتشار ۱۰ ماه پیش

خوانش ۵ دقیقه

برنامه‌ریزی دقیق با استفاده از نرم‌افزار مدیریت وظایف

همه ما در طی روز دارای وظایف مختلفی هستیم که باید به‌موقع آن‌ها را انجام دهیم. فرقی ندارد که دانش‌آموز یا مسئول تدارکات هستید، باید مسئولیت‌ها و وظایف خود را به‌خوبی و در زمان تعیین شده انجام دهید. انجام وظایف و کارهای روزانه در کنار تلاش و انگیزه، به برنامه‌ریزی مناسب نیاز دارد. یک برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند به شما کمک کند که در زمان مناسب کارهای خود را پیش ببرید و در هر شغل و جایگاهی که هستید، موفق‌تر ظاهر شوید. در حال حاضر بهترین ابزاری که می‌توان برای برنامه‌ریزی خود استفاده کنید، یک نرم افزار مدیریت کارها و برنامه‌ریزی است. در این مطلب به مزایا، ویژگی‌ها و تاثیرات نرم‌افزار مدیریت وظایف می‌پردازیم.

نرم افزار مدیریت کارها

چرا باید از نرم‌افزار مدیریت کارها استفاده کنیم؟

اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که بدون داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، امکان موفقیت شما در انجام وظایف متعدد کاهش می‌یابد. تمامی افراد و مدیران موفق دنیا نیز برنامه‌ریزی دقیقی برای مدیریت کارهای روتین و روزانه خود دارند. در چنین شرایطی است که نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار یا همان نرم افزار مدیریت وظایف به کمک شما می‌آید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید از یک نرم‌افزار برای مدیریت زمان و کارهای خود استفاده کنیم. در ادامه اهمیت استفاده از نرم افزار مدیریت کارها و زمان را باهم بررسی می‌کنیم.

مدیریت آسان زمان

اگر بخواهید تمام وظایف را به‌خاطر بسپارید و آن‌ها را در زمان دقیق و مناسب انجام دهید، به‌احتمال زیاد شکست خواهید خورد. چرا که مغز شما بیشتر اطلاعات و وظایف شما را فراموش می‌کند و در بازیابی آن‌ها نمی‌تواند به‌خوبی یک نرم افزار هوشمند عمل کند. در چنین شرایطی می‌توانید مدیریت زمان را به نرم‌افزار بسپارید که درصد خطای آن صفر است و همه چیز را با هوش مصنوعی پیش می‌برد. با استفاده از این امکان دیگر لازم نیست که نگران زمان‌بندی کارها باشید و نیمی از دغدغه‌های شما برای برنامه‌ریزی رفع می‌شوند.

پیگیری وظایف و تکمیل آن‌ها

حتی اگر کمترین مسئولیت‌ها را در طول روز بر عهده داشته باشید، ممکن است که یک مساله بسیار کوچک را فراموش کنید و یا در انجام آن دچار تاخیر شوید. در این شرایط نیز یک نرم افزار مدیریت کارها به کمک شما می‌آید. چرا که با کمک این نرم‌افزار می‌توانید لیست کارهای خود را به شکل روزانه، هفتگی یا ماهانه یادداشت کنید تا نرم‌افزار به شکل هوشمند درباره تکمیل آن‌ها به شما اخطار دهد. در واقع نرم افزار مدیریت کارها به‌خوبی کارهای شما را پیگیری می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که چه‌کارهایی را تاکنون تکمیل نکرده‌اید.

چرا باید از نرم افزار مدیریت کارها استفاده کنیم؟

با نرم افزار مدیریت وظایف، راندمان کاری افزایش می‌یابد

زمانی که افراد دارای یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق باشند و بتوانند از یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه استفاده کنند، به شکل ناخودآگاه راندمان کاری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه می‌توانند بازدهی بیشتری داشته باشند. در واقع یک نرم افزار مدیریت کارها و برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند تا سازنده‌تر و پربازده‌تر عمل کنید.

ایجاد لیست کارهای تکمیل شده

هدف اصلی استفاده از نرم افزار مدیریت کسب‌وکار یا نرم افزار مدیریت وظایف، ایجاد لیست کارهایی است که باید آن‌ها را تکمیل کنید. از سوی دیگر هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از مشاهده وظایف و کارهای تکمیل‌شده نیست. با مشاهده وظایف و کارهای تکمیل‌شده می‌توانید بررسی کنید که تا چه حدودی به اهدافتان نزدیک شده‌اید و در کل چقدر پیشرفت داشته‌اید. همچنین می‌توانید برای انجام کارها در روزها و ماه‌های آینده خود نیز برنامه‌ریزی کنید.

اولویت‌بندی کارهای مهم

با استفاده از نرم افزار مدیریت کارها و برنامه‌ریزی، علاوه بر دسترسی به ابزارهای مختلفی از جمله سیستم یادآوری، می‌توانید از امکان اولویت‌بندی کارهای مهم بهره‌مند شوید. اولویت‌بندی یک روش عالی و کارآمد برای متمرکز شدن بر روی کارهایی است که بیشتر از سایر موارد اهمیت دارند. با استفاده از امکان اولویت‌بندی می‌توانید کمبود زمان و منابع را مدیریت کنید و عملکرد متناسب‌تری داشته باشید.

چرا از نرم‌افزار به‌جای برنامه‌ریزی سنتی استفاده کنیم؟

برنامه‌ریزی سنتی که هنوز هم برخی افراد از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند، در ابعاد گسترده دارای محدودیت‎‌های مختلفی است و نمی‎‌تواند راضی‌کننده باشد. چرا که برنامه‌ریزی سنتی نیازمند استفاده از حجم زیادی کاغذ، نوشتن همه موارد به‌صورت دستی و مواردی از این قبیل است که زمان زیادی می‌برد و ممکن است احتمال خطای شما را نیز افزایش دهد. اما نرم‌افزارها برنامه‌ریزی را به شکل خودکار انجام می‌دهند و برای برنامه‌ریزی چند سال شما ظرفیت دارند. از سوی دیگر در برنامه‌ریزی سنتی احتمال مفقود شدن یا خطا در اطلاعات بسیار بالا است؛ اما یک نرم افزار مدیریت کارهای هوشمند، هرگز اشتباه نمی‌کند. تمام برتری‌های ذکرشده و صدها مورد دیگر، دلایل خوبی برای استفاده از نرم‌افزارها به‌جای سیستم برنامه‌ریزی سنتی هستند.

استفاده از نرم‌افزار مدیریت کارها مناسب چه افرادی است؟

همان‌طور که گفتیم یکی از نیازهای اصلی افراد در هر سمتی، داشتن برنامه‌ریزی است. اما در این میان افرادی هستند که بیشتر از سایر افراد به برنامه‌ریزی هوشمند با استفاده از نرم‌افزار نیاز دارند. در درجه اول می‌توان گفت که مدیران و صاحبان کسب‌وکارها بهتر است از این نرم‌افزارها استفاده کنند. برای بسیاری از مشاغل که افراد در آن با مشتریان بسیاری دارند نیز یک نرم‌افزار مدیریت زمان و برنامه‌ریزی کاربردی است. در مراتب بعدی دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران و تمام افرادی که به انجام منظم و دقیق کارها نیاز دارند، می‌توانند نرم افزار مدیریت کارها را انتخاب کنند.

برنامه‌ریزی دقیق و پیشرفت در کارها با میزیتو

اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت کسب‌وکار یا نرم افزار مدیریت وظایف هستید، میزیتو می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. سرویس هوشمند میزیتو با مزایای خاصی از جمله شبکه اجتماعی اختصاصی، پشتیبانی از تقویم شمسی، گانت چارت فارسی، نگهداری همیشگی اطلاعات، ایجاد وظیفه در قالب گفتگو و ایجاد و پیگیری صورت‌جلسات به شما کمک می‌کند در هر سمتی که هستید، موفق‌تر ظاهر شوید. از سایر امکانات میزیتو می‌توان به بورد پروژه، سیستم مکاتبات، پرونده مشتریان، یادداشت‌های شخصی و مانیتورینگ تیم اشاره کرد. فراموش نکنید که تمامی امکانات میزیتو با ثبت‌نام در وبسایت به آدرس www.mizito.ir در دسترس هستند.

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!