وبلاگ میزیتو کاری که حرفه‌ای‌ها با مشکلات نرم افزار یادآوری کارها انجام می‌دهند؟
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

کاری که حرفه‌ای‌ها با مشکلات نرم افزار یادآوری کارها انجام می‌دهند؟

منتشر شده در ۷ ماه پیش

زمان خوانش دقیقه

انتشار ۷ ماه پیش

خوانش دقیقه

نرم افزارهای یادآوری کارها یا task reminders از جمله کاربردی‌ترین نرم افزارهای موجود در جهان هستند که کاربردهای مختلفی دارند. این نرم افزارهای به صورت اختصاصی جهت یادآوری امور مختلف در زمان تعیین شده به کار می‌روند. آن‌ها امکانات مختلفی دارند، اما در هر صورت ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشند. 
حرفه‌ای‌هایی که از این نرم افزارها برای انجام امور خود کمک می‌گیرند با این مورد آشنا هستند و به همین دلیل می‌توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین راهکارهای ممکن برای حل مشکلات مربوط به چنین نرم افزارهایی بپردازیم. 
 
 

بررسی به‌روزرسانی‌ها 
بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی‌هایی برای نرم‌افزار یادآوری کار وجود دارد یا خیر. به‌روزرسانی‌ها اغلب اشکالات را برطرف می‌کنند و عملکرد کلی نرم افزار را بهبود می‌بخشند. این امر نیز به خودی خود ممکن است مشکلات مختلف را حل کند. بنابراین، آپدیت کردن برنامه باید در لیست کارهای شما قرار بگیرد تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید. 
بررسی کلی تنظیمات موجود در برنامه
تنظیمات نرم افزار را مرور کنید تا مطمئن شوید که یادآوری‌ها به درستی پیکربندی شده‌اند و کلیه اعلان‌های موردنیاز، شخصی‌سازی شده‌اند. در برخی از موارد، ایجاد تغییرات نامناسب در بخش تنظیمات می‌تواند به طور کامل تمامی ساختار برنامه را به هم بریزد. بنابراین، باید حتماً این نکته مهم را در نظر داشته باشید. 
استفاده از پشتیبانی برنامه 
از وب‌سایت رسمی نرم‌افزار یا انجمن‌های مربوطه دیدن کنید تا ببینید آیا دیگران مشکلات مشابهی را تجربه کرده‌اند یا خیر. به طور معمول با کمی جستجو در این انجمن‌ها می‌توانید به اطلاعات بسیار مناسبی برای حل عیوب مدنظر خود دست پیدا کنید. البته، این امکان وجود دارد که در برخی از موارد اطلاعات خاصی دستگیرتان نشود. در هر صورت، سر زدن به این انجمن‌ها ضرری ندارد. این مورد در یک نرم افزار یادآوری کارها باید جدی گرفته شود. 
با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید
اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برای یاری گرفتن با تیم پشتیبانی نرم افزار مدنظر تماس بگیرید. آنها می‌توانند کمک‌های مناسبی را به شما ارائه دهند و مشکلات خاص را عیب یابی کنند. این مورد شاید کمتر مورد استفاده قرار بگیرد (به دلیل امکان پشتیبانی آنلاین)، اما در هر صورت نمی‌توان اهمیت بالای آن را انکار کرد. 
نصب مجدد نرم افزار 
برنامه را حذف کرده و مجدداً نصب کنید. شاید بپرسید که این کار چه مزیت خاصی دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان کنیم که نصب مجدد نرم افزار معمولاً مشکلات موجود در فایل‌های خراب را حل می‌کند. به عنوان مثال، اگر مشکلی در یک فایل دیتا وجود داشته باشد، با نصب مجدد می‌توان به حل آن پرداخت. 
پاک کردن حافظه پنهان و فایل‌های موقت 
پاک کردن حافظه پنهان و فایل‌های موقت ممکن است به رفع مشکلات مربوط به خرابی داده‌ها یا اطلاعات قدیمی کمک کند. البته، توصیه می‌کنیم که پیش از انجام هر گونه اقدامی در این زمینه، از کلیه اطلاعات موردنیاز خود یک فایل بک آپ تهیه کنید. 
داشتن فایل بک آپ به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری نسبت به پاک کردن حافظه پنهان و فایل‌های موقت موجود در برنامه، اقدام کنید. یک امر مهم به منظور دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، بدون ایجاد آسیب در سیستم کلی شما است.

 


 

بررسی تداخل با سایر نرم‌افزارها 
مطمئن شوید که هیچ تداخلی با سایر نرم‌افزارهای در حال اجرا در سیستم وجود ندارد، این موضوع می‌تواند در عملکرد برنامه‌های تسک منیجر اختلال ایجاد کند. بنابراین، تداخل موجود در یادآوری کارها را به طور کامل بررسی نمایید. 
استفاده از دستگاه‌های گوناگون 
اگر امکانش را دارید، نرم افزار مدنظر خود را بر روی دستگاه‌هایی با پلتفرم‌های دیگر نیز تست کنید. این امر به شما کمک می‌‌کند تا بفهمید آیا مشکل از دستگاه شماست و یا به طور کلی نرم افزار ایراد دارد. امروزه برای حل مشکلات نرم افزارهای بسیار بزرگ و پیچیده نیز از همین تکنیک استفاده می‌شود، زیرا کارایی آن بسیار بالا است و می‌تواند به شما کمک کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک پاسخ دقیق برسید. 
بررسی گردش کارها و فرایندها 
شاید تعجب کنید، اما در بسیاری از موارد، مشکل از نرم افزار نیست. در واقع ممکن است شما روند کارهای خود را به گونه‌ای چیده باشید که نرم افزار مربوطه نتواند به خوبی آن‌ها را کنترل کند. همه نرم افزارهای تسک منیجر دارای ساختار یکسانی نیستند و به همین دلیل ممکن است به هر دلیلی شما را به مقصد نهایی نرسانند. 
شاید نوبت آن رسیده است که به فکر بررسی کامل نرم افزار یادآوری کارهای خود باشید. تسک‌ها یا کارهای مدنظرتان را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید و ببینید که چند مورد از آن‌ها با یکدیگر تداخل دارند. به طور معمول، بررسی این موضوع شما را به یک نتیجه مناسب می‌رساند. 
 
سخن پایانی
امروزه استفاده از نرم افزارهای مربوط به یادآوری امور مختلف به یک لازمه اساسی برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است. این محصولات با داشتن ویژگی‌های مختلف به شما کمک می‌کنند که به راحتی وظایف و کارهای گوناگون را تحت کنترل خود در بیاورید. 
در این متن، به بررسی بهترین راهکارهایی پرداختیم که با بهره‌گیری از آ‌ن‌ها می‌توان مشکلات مربوط به نرم افزارهای مذکور را حل کرد. در صورتی که قصد دارید نهایت بهره‌وری را از این محصولات داشته باشید، به نکات گفته شده دقت کنید.  امیدواریم از مطالعه این متن در مورد نحوه حل مشکلات مربوط به نرم افزارهای تسک منیجر لذت برده باشید و بتوانید از این بعد به طور کامل اختلالات آن‌ها را حل کنید. 
 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!