زمستان را همیشه دوست داشتم؛ نه به خاطر سرمایش، به خاطر خلوت بودن شهر، به خاطر سکوت شب‌هایش و به خاطر برف زیبا.

مزایای استفاده از یک اپلیکیشن یادآوری کارها
مزایای استفاده از یک اپلیکیشن یادآوری کارها

 

ایستادن کنار یک پنجره با یک ویو خوب و خوردن چای یا نسکافه داغ همراه با تماشای منظره بیرون، تماشای در سکوت رفت آمد مردم و ماشین‌ها، فکر کردن در تنهایی و... همیشه جزو بهترین لحظه‌های روزانه من است اما،

بعد از چند لحظه که به خود می‌آیم یادم می‌آید که با فلان همکار جلسه داشتم و کلا یادم رفته است. وای ...

انگار ناگهان ورق روزگار برمی‌گردد و من می‌مانم و یک عالمه استرس بابت کاری که باید انجام می‌شد و نشد.

جلسات، وظایف، تماس‌های تلفنی، خرید و... بخشی جدانشدنی از زندگی ما هستند. بخش‌هایی که اگر انجام نشوند یا دیر انجام شوند گاها خسارت‌های سنگین عاطفی و مالی خواهند داشت.

اگر شما هم مثل من هستید باید همراه هم دنبال یک راه‌حل باشیم تا در عین حال که به امور خودمان رسیدگی می‌کنیم؛ از بار استرس آن هم کم کنیم تا در اندک لحظات سکوت و استراحت، دوباره باری از نگرانی روی دوشمان تلنبار نشود.

نرم افزار یادآوری کارها
نرم افزار یادآوری کارها

 

بیایید چند دقیقه در باره گنجاندن کارها در یک اپلیکیشن یادآوری کارها و فوائد آن با هم صحبت کنیم. به صورت کلی تنها راه رهایی از نگرانی و استرس، برنامه‌ریزی و ثبت وقایع است. اگر بدانم دقیقا باید فردا چه کارهایی را در چه زمانی انجام بدهم؛ کارها قطعا ساده‌تر و با استرس کمتر انجام خواهد شد، ضمن اینکه نتایج بهتری هم بدست خواهم آورد.

ممکن است بگویید برنامه‌ها هیچ وقت طبق برنامه‌ریزی پیش نمی‌روند؛ درست است اما، داشتن یک برنامه‌‌ی ساده بهتر از نداشتن برنامه است؛ ضمن اینکه ممکن است اولویت فعالیت‌ها تغییر کند اما بالاخره انجام خواهد شد.

اپلیکیشن یادآوری کارها در مقابل برنامه کاغذی

وقتی کلی کار دارید، رسیدگی به همه کارها سخت است. یک نرم افزار یادآوری کارهای روزانه فارسی به شما کمک می‌کند تا کارهای خود را پیگیری و سازماندهی کنید و همیشه کارآمد بمانید. به عنوان یک همکار خوب، یک دوست خوب و در عین حال یک عضو خانواده باید راهی برای اولویت بندی صحیح کارها بیابید تا بین همه محبوب باشید.

برای من به شخصه وقتی همه برنامه‌های دیوانه‌کننده‌ام با هم تداخل پیدا کرد، ابتدا یک تقویم بزرگ تهیه کردم و به دیوار خانه زدم و همه وظایف خود را در آن ثبت کردم. این هم راه حلیست. اگر می خواهید دید وسیعی از آنچه طی روزهای ماه اتفاق خواهد افتاد داشته باشید عالیست، اما اگر جزئیات هر روز و هر فعالیت مهم است قطعا بدرد نخواهد خورد. پس راه‌حل چیست؟ جواب سادست: اپلیکیشن یادآوری کارها.

یک اپلیکیشن یادآوری کارها به شما کمک می‌کند وظایف خود را به صورت روزانه و براساس جزئیات و زمان دقیق برنامه‌ریزی و تعریف کنید. مهم‌تر از آن یادآوری کارهای مهم است. چقدر خوب است اگر یادآوری قرارها، اقساط، پرداختی‌ها، دریافتی‌ها و ... را به صورت دقیق داشته باشید.

مزایای یک اپلیکیشن یادآوری کارها

بعد از اینکه پروژه تقویم دیواری خانه من کاملاً شکست خورد، تصمیم گرفتم از یک اپلیکیشن یادآوری کارها و در کنار آن از یک برنامه یادآوری کارهای روزانه ویندوز استفاده کنم. در ادامه برنامه‌ای یافتم که هر دو برنامه را به صورت یکپارچه در اختیار من می‌گذاشت. حالا من به راحتی در گوشی خودم تمام یادآوری و وظایفم را تعریف می‌کردم.

مزایای یک اپلیکیشن یادآوری کارها
مزایای یک اپلیکیشن یادآوری کارها

 

اما این‌ها فقط بخشی از مزایای اپلیکیشن یادآوری کارهاست و در ادامه به مزایای دیگر آن می‌پردازیم:

  • وظایف خود را به درستی بین روزهای مختلف تقسیم کنید.
  • برای خود یادآوری تنظیم کنید.
  • پیشرفت خود را بررسی کنید.
  • وظایف را به دیگران ارجاع دهید.
  • اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

وظایف خود را به درستی بین روزهای مختلف تقسیم کنید

وقتی کارهای زیادی دارید، تقسیم کردن وظایف خود بر اساس روزهای مختلف می‌تواند مفید باشد. به این ترتیب، در یک نگاه می‌توانید ببینید چه کاری در چه زمانی باید انجام شود. دید کلی نسبت به ترافیک کاری روزهای هفته پیش رو به شما این امکان را می‌دهد که وقتی هم برای دوستان و خانواده داشته باشید.

برای خود یادآوری تنظیم کنید

گاهی اوقات برای یادآوری کارهای آینده به چیزی بیش از تنظیم زنگ تلفن نیاز دارید. وقتی از یک اپلیکیشن یادآوری کارها استفاده می‌کنید، می‌توانید یادآوری‌های خود را قبل از زمان انجام کار قراردهید تا فرصت کافی برای مقدمات کار هم داشته باشید. به این ترتیب، اگر یک کار ضروری دارید که باید انجام شود، می‌توانید مطمئن شوید که آن را فراموش نکرده‌اید - یا زمانی که زمانش رسید، آن را بدون کم‌‌وکاست انجام می‌دهید.

پیشرفت خود را بررسی کنید

آیا در زندگی حرفه‌ای خود بر روی یک هدف خاص کار می‌کنید یا شاید در تلاش برای رسیدن به یک هدف مهم مانند رسیدن به تناسب اندام در اهداف شخصی خود هستید؟

بهترین راه برای رسیدن به هدف ردیابی قدم‌هایی است که برمی‌دارید. وضعیت پیشرفت خود را بررسی کنید تا در مسیر صحیح ادامه کار باقی بمانید.

وظایف را به دیگران ارجاع دهید

اینجا جایی است که اپلیکیشن یادآوری کارها از نسخه کاغذی پیشی می‌گیرد. با یک برنامه یادآوری آنلاین می‌توانید وظایف خود را از طریق تلفن خود بررسی کنید و حتی وظایف را به دیگران محول کنید. اگر روی یک پروژه تیمی کار می‌کنید، باید این کار را امتحان کنید. شما می‌توانید وظایفی را به افراد مختلف اختصاص دهید و مطمئن شوید که آنها کار را تکمیل می‌کنند.

اطلاعات را به اشتراک بگذارید

یک برنامه یادآوری کارها به شما کمک می‌کند اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید برنامه‌ها را هماهنگ کنید یا اگر می‌خواهید فهرست وظایف را با همکاران خود به اشتراک بگذارید، حتما مفید خواهد بود. شما به راحتی می توانید یک وظیفه با چک لیست را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها ببینند چه کاری باید انجام شود و همچنین می‌توانید اطلاعات همکاران خود را در لحظه مشاهده کنید تا ببینید در ادامه چه اتفاقی افتاده است.

مزایای یک اپلیکیشن یادآوری کارها
مزایای یک اپلیکیشن یادآوری کارها

 

استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین میزیتو به عنوان اپلیکیشن یادآوری کارها

اگر به دنبال یک برنامه با تمام ویژگی‌های بالا هستید، میزیتو را از همین امروز رایگان استفاده کنید.

در میزیتو می‌توانید بینهایت پروژه‌ شخصی ، تیمی و گروهی ایجاد کنید و در قالب این پروژه‌ها وظایف خود و دیگران را بهتر مدیریت کنید. در بستر آن با دیگران گفتگو کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید. این‌ها تنها بخشی از امکانات میزیتو است. برای اطلاع از امکانات بیشتر در میزیتو ثبت‌نام و استفاده از آن را شروع کنید.