وبلاگ میزیتو نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید | مزایا و قابلیت‌های این برنامه محبوب!
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید | مزایا و قابلیت‌های این برنامه محبوب!

منتشر شده در ۱ سال پیش

زمان خوانش ۵ دقیقه

انتشار ۱ سال پیش

خوانش ۵ دقیقه

نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید؛ ابزاری لازم برای کسب‌وکار

اگرچه تلفن‌های هوشمند برای استفاده شخصی بسیار محبوب هستند، اما برای موفقیت در تجارت نیز اهمیت زیادی دارند. به همین دلیل است که نرم افزارهای مدیریت پروژه اندروید اطمینان می‌دهند که با استفاده از تلفن همراه خود می‌توانید در هر مکان و در هر زمان به پروژه‌تان دسترسی داشته باشید. تخمین زده می‌شود که ارزش سفرهای کاری در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۱.۷ میلیارد دلار رسیده است. وقتی این را با انتظارات روبه‌رشد دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته ترکیب کنیم، بدیهی است که کارمندان باید بتوانند با اینکه دور از میز کار خود هستند، به پروژه‌های کاری از طریق نرم‌افزارهای موبایلی دسترسی داشته باشند. بنابراین در این مطلب قصد داریم به نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید و ویژگی‌ها و مزایای آن بپردازیم.

نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید
نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید

اهمیت نرم افزار مدیریت پروژه اندروید چیست؟

مدیریت پروژه یک رشته گسترده با جزئیات بی‌شمار است. از آنجایی که این روزها تیم‌های بیشتری از راه دور کار می‌کنند، بسیاری از مدیران پروژه نیز شکل جدیدی از پیچیدگی را تجربه می‌کنند؛ یعنی مدیریت پروژه از راه دور. مدیریت پروژه از راه دور فعالیتی است برای برنامه‌ریزی و مدیریت یک پروژه (و کسب اطمینان از دستیابی به اهداف در بودجه و ارائه به موقع پروژه). همه این‌ها در حالی انجام می‌شود که برخی یا همه اعضای تیم کارهای خود را از راه دور انجام می‌دهند.

مزایای نرم افزار مدیریت پروژه اندروید چیست؟

با اینکه مدیریت یک تیم از راه دور با چالش‌هایی همراه است، اما مزایای متعددی را برای کسب‌وکارها و اعضای تیم فراهم می‌کند، از جمله امکان برنامه‌ریزی و تخصیص وظایف به شکل بسیار ساده. در واقع، پیاده‌سازی مدیریت پروژه به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا محدوده و زمان‌بندی پروژه‌ها را به‌خوبی درک کنند و وظایف را به طور مؤثرتری به افراد اختصاص دهند. بدین‌ترتیب هیچ‌کدام از کارها متکی به حضور افراد در یک اتاق نیست و با استفاده از نرم افزار روی گوشی اندروید نیز قابل انجام است. در ادامه به سایر مزایای نرم افزار مدیریت پروژه اندروید اشاره می‌کنیم.

دسترسی به پروژه در زمان واقعی

در حین سفر، داشتن دسترسی آسان به تمام اسناد کاری بسیار مفید و گاه ضروری است. با داشتن یک نرم افزار مدیریت پروژه برای کسب‌وکار خود، می‌توانید به راحتی تلفن‌تان را با دسکتاپ خود همگام کنید و به تمام اسناد کاری، وظایف، تقویم‌ها و غیره خود دسترسی داشته باشید. همچنین، بازیابی بروشورها و قراردادهایی که می‌توانند با مشتریان خود به اشتراک گذاشته شوند، با چنین نرم افزارهایی به یک کار آسان تبدیل می‌شود.

نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید
نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید

ضبط فایل‌های دیجیتال برای پاسخگویی

برای دسترسی ایده‌ها و افکار مربوط به مشتری خود، می‌توانید به راحتی آن‌ها را در تلفن همراه خود ضبط کنید. این فایل‌ها سپس می‌توانند مستقیما در بخش‌هایی از نرم‌افزار ذخیره شوند و فقط کارکنان مجاز می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. این کار می‌تواند به بهبود پاسخگویی و همچنین خدمات بهتر به مشتریان شما کمک کند.

امکان گفت‌وگو میان اعضای تیم

با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت پروژه بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد که افراد در کنار هم حضور ندارند، اما گاهی لازم است در خصوص نحوه انجام پروژه با یکدیگر گفت‌وگو داشته باشند. هرچند این کار را می‌توان با استفاده از سایر نرم افزارهای پیام‌رسان نیز انجام داد، ولی نرم افزار مدیریت پروژه‌ای که بتواند در خودش قابلیت تعامل میان اعضای گروه را برقرار کند، می‌تواند بسیار مناسب باشد. بدین‌ترتیب اشاره به کارهای انجام شده و یا به‌اشتراک‌گذاشتن فایل در صورت نیاز می‌تواند به شکل بسیار موثر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نرم افزار مدیریت پروژه اندروید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

از جمله ویژگی‌های لازم برای نرم افزار مدیریت پروژه اندروید می‌توان به سازگاری اشاره کرد. در واقع باید مطمئن شوید که نرم افزار مدیریت پروژه اندروید روی تلفن همراه کارمندان شما کار می‌کند. بنابراین، بهتر است تمام افراد تیم دارای گوشی اندروید باشند. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم افزار مدیریت پروژه اندروید اشاره می‌کنیم:

  • عملکرد: عملکرد همه نرم افزارهای مدیریت پروژه اندروید به اندازه نسخه‌های کامپیوتری نیست. به همین دلیل، تعیین نوع عملکرد مورد انتظار تیم شما برای استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه اندروید بسیار مهم است. بهتر است در هنگام انتخاب چنین نرم افزاری دقت کنید که نرم افزار موردنظر برای مشاهده پروژه‌ها، پوشه‌ها و وظایف، مشاهده داشبورد، گزارش امور در حال اجرا، ایجاد وظایف جدید، افزودن نظرات و پیوست کردن فایل ها، ویرایش وظایف و غیره از عملکرد مناسب برخوردار باشد
  • امنیت: یکی از اولویت‌های اصلی در مورد نرم افزار مدیریت پروژه اندروید، امنیت است. اگرچه بسیاری از برنامه‌های تلفن همراه دارای گزینه‌های امنیتی مختلفی هستند، اما لازم است توجه داشته باشید که دستگاه‌های تلفن همراه با نگرانی‌های امنیتی همراه هستند. چنین نرم افزاری باید شامل رمزگذاری پایگاه داده، مدیریت گواهینامه امنیتی، و احراز هویت دو مرحله‌ای برای محافظت از گردش کار شما باشد.
  • توانایی‌های یکپارچه‌سازی: توجه داشته باشید که گردش کار در مدیریت پروژه، قلب شرکت شما است؛ بنابراین باید نرم افزاری را انتخاب کنید که بتوانید آن را با برنامه‌های دیگر نیز ادغام کنید
  • نقش‌های مختلف و سطوح دسترسی: هرچه افراد بیشتری را در یک پروژه بگنجانید، تعیین سطح دسترسی افراد مختلف به پروژه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با اینکه برخی از افراد به دسترسی فقط مشاهده نیاز دارند، برخی دیگر باید بر کارهای دیگران نظارت داشته باشند. بدین‌ترتیب نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید باید بسته به نقش افراد، قابلیت تخصیص دسترسی‌های مختلف را داشته باشد
نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید
نرم‌افزار مدیریت پروژه اندروید

سایر معیارهای انتخاب نرم افزار مدیریت پروژه اندروید چیست؟

علاوه بر معیارهای قبلی، در هنگام انتخاب یک برنامه، بهتر است چند سوال بپرسید؛ از جمله اینکه:

آیا تیم فعالی پشت نرم افزار وجود دارد که آن را به‌روز و بدون اشکال نگه دارد؟

آیا رابط آن کاربرپسند است یا برای استفاده از ویژگی‌های اولیه باید زمان قابل‌توجهی را صرف آموزش‌های ابتدایی کنید؟

همچنین اینکه آیا این نرم افزار برای اِعمال روش مدیریت پروژه شما از انعطاف‌پذیری لازم برخوردار است یا نه؟

میزیتو؛ نرم‌افزار برتر مدیریت پروژه اندروید

همزمان با پیشرفت علم و فناوری، امکان مدیریت و پیگیری پروژه‌ها از راه دور فراهم شده است و مدیران پروژه می‌توانند قابلیت‌های چشمگیر خود را با ابزارهای مدرن تقویت کنند. توجه به این نکته لازم است که در دنیای امروز، استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه اندروید دیگر یک گزینه نیست؛ بلکه یک ضرورت است. در این میان، میزیتو محصولی دانش‌بنیان و دستیار مدیران بیش از ۷۱۴۵۰ سازمان، شرکت و استارت‌آپ ایرانی است. نرم افزار مدیریت پروژه اندروید میزیتو از تمام قابلیت‌های گفته‌شده در این مطلب برخوردار است؛ ضمن اینکه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. برای دانلود رایگان نرم افزار مدیریت پروژه اندروید میزیتو کافی است به وب‌سایت mizito.ir ما مراجعه کنید.

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!