وبلاگ میزیتو نرم‌افزار دورکاری خوب چه خصوصیاتی دارد؟ | با بهترین نرم‌افزار دورکاری آشنا شوید!
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

نرم‌افزار دورکاری خوب چه خصوصیاتی دارد؟ | با بهترین نرم‌افزار دورکاری آشنا شوید!

منتشر شده در ۱ سال پیش

زمان خوانش ۵ دقیقه

انتشار ۱ سال پیش

خوانش ۵ دقیقه

نرم افزار دورکاری؛ برنامه‌ای کاربردی برای کار در خانه

در گذشته تمام امور اداری و سازمانی تنها به صورت حضوری انجام می‌شد. اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست که حتما به صورت حضوری کار کنید. باید بدانید که نرم‌افزارهایی زیادی برای انجام کار به صورت دورکاری و حتی مدیریت پروژه و کسب‌وکار طراحی شده‌اند. با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید به طور منظم کارهای خود را از خانه و اتاق کارتان خود انجام دهید. همچنین امکان مدیریت یک یا چند پروژه به صورت هم‌زمان در این نرم‌افزارها وجود دارد. به طور کلی در بیشتر کسب‌وکارها نیاز به چنین نرم‌افزاری حس می‌شود. در حال حاضر بهترین نرم‌افزار دورکاری در ایران، میزیتو است که امکانات بسیار زیادی دارد. با ما همراه باشید تا با این نرم‌افزار آشنا شویم.

نرم‌افزار دورکاری خوب چه خصوصیاتی دارد؟
نرم‌افزار دورکاری خوب چه خصوصیاتی دارد؟

چرا باید از یک نرم افزار دورکاری استفاده کنیم؟

یک نرم افزار دورکاری به شما این امکان را می‌دهد تا در خانه و اتاق خود کسب‌وکار خود را پیش ببرید. چنین نرم‌افزاری می‌تواند هم در مدیریت پروژه‌ها و هم انجام کار دورکاری به عنوان فریلنسر کاربرد داشته باشد. می‌توان گفت که یکی از راهکارهای افزایش بهره وری در سازمان ها استفاده از نرم‌افزارهای دورکاری به شمار می‌رود.

در زمینه مدیریت پروژه، شما با استفاده از یک نرم افزار دورکاری می‌توانید تمام امور مربوط به کسب‌وکار خود را برنامه‌ریزی کنید. سپس برای هر یک از کارمندان وظایفی را تعیین کرده تا در زمان مشخص شده آن‌ها را انجام دهند. از سوی دیگر شما می‌توانید به روند انجام امور توسط کارمندان نظارت کنید و از انجام صحیح آن‌ها مطمئن شوید. در واقع شما تمام این کار‌ها را می‌توانید به صورت دورکاری و از خانه با استفاده از یک نرم‌افزار دورکاری کارآمد انجام دهید.

از سوی دیگر اگر به عنوان یک فریلنس کار می‌کنید، نرم افزار دورکاری کمک زیادی به شما خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، به بهترین شکل پروژه‌های خود را گروه‌بندی کرده و برای انجام آن‌ها یک زمان‌بندی دقیق تعیین کنید. به این ترتیب می‌توانید پروژه‌های خود از داخل خانه طبق زمان‌بندی تعیین شده انجام داده و به موقع آن‌ها را به مشتریان خود تحویل دهید.

ویژگی‌های یک نرم افزار دورکاری حرفه‌ای برای مدیران پروژه و فریلنسرها

مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار دورکاری برای مدیران، کارمندان و فریلنسرها این است که نیاز به حضوری فیزیکی در یک مکان خاص ندارد. هر یک از مدیران، کارمندان و فریلنسرها می‌توانند در خانه خود کارهای خود را در این نرم‌افزار انجام دهند. در واقع یک نرم افزار دورکاری کارآمد باید ابزارها و امکانات کافی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برای انجام پروژه‌های کاری داشته باشد. باید بدانید که چنین نرم‌افزاری به افزایش بهره وری در محیط کار کمک می‌کند؛ چرا که با استفاده از این نرم‌افزار، کارمندان می‌توانند به صورت دورکار مسئولیت‌های خود را انجام دهند. به طور کلی دورکاری باعث افزایش انعطاف کارمندان در انجام مسئولیت‌ها می‌شود؛ از همین رو می‌توانند حجم بیشتری از مسئولیت‌ها را با کیفیت بالا انجام دهند.

یکی از معروف‌ترین نرم‌افزارهای دورکاری در دنیا، برنامه ترلو است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. در این نرم‌افزار کاربردی مدیر یک کسب‌وکار می‌تواند مسئولیت‌های هر کارمند را به صورت جداگانه مشخص کرده و بر فرایند انجام پروژه‌ها نظارت داشته باشد. افرادی که به صورت فریلنسری کار می‌کنند، می‌توانند با استفاده از چنین نرم‌افزاری پروژه‌های مشتریان خود را اولویت‌بندی کرده و روند انجام پروژه‌های خود را ارزیابی کند. به این ترتیب می‌توند با نظم بسیار بیشتری پروژه‌های خود را انجام دهد.

افزایش بهره‌وری در محیط کار
افزایش بهره‌وری در محیط کار

بهترین نرم‌افزار ایرانی برای دورکاری و مدیریت پروژه چیست؟

با وجود امکانات بسیار زیاد ترلو در زمینه مدیریت پروژه و انجام امور به صورت دورکاری، اما استفاده از آن در ایران کمی دشوار است. چرا که برای استفاده از این برنامه حتما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. اگر با زبان انگلیسی آشنایی کافی نداشته باشید، استفاده از ترلو برای شما دشوار خواهد بود. به همین دلیل بهتر است از یک نرم افزار دورکاری ایرانی استفاده کنید. یکی از بهترین نرم‌افزارهای دورکاری در ایران، برنامه میزیتو است. میزیتو کاملا به زبان فارسی طراحی شده و امکانات بسیار زیادی برای فریلنسرها و مدیران کسب‌وکارها دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای نرم افزار دورکاری میزیتو این است که استفاده از آن هزینه ندارد.

در واقع میزیتو یک برنامه رایگان است که برای استفاده از آن تنها باید وارد وب‌سایت آن شده و ثبت نام کنید. شما می‌توانید تعداد نامحدودی از پروژه‌های خود را در میزیتو مدیریت کرده و انجام دهید. در واقع شما به عنوان یک فریلنسر یا مدیر پروژه با استفاده از میزیتو پروژه‌های خود را به بهترین شکل سازماندهی کنید.

مهم‌ترین قابلیت میزیتو این است که با استفاده از آن می‌توان به صورت هم‌زمان تعداد زیادی از پروژه‌ها را مدیریت کرد. این قابلیت بیشتر برای مدیران پروژه کاربرد دارد؛ چرا که با استفاده از آن می‌توانند به کار کارمندان خود نظارت کامل داشته باشند. به این ترتیب وقت کمتری صرف کنترل انجام امور خواهد شد. فریلنسرها نیز می‌توانند با استفاده از میزیتو برای هر مشتری و پروژه‌های او یک پرونده جدا بسازند و میان پروژه‌های خود نظم مشخصی برقرار کنند.

نرم افزار دورکاری میزیتو؛ برنامه‌ای عالی برای استفاده به عنوان یک اپلیکیشن یادآوری

نرم افزار دورکاری میزیتو می‌تواند به عنوان یک اپلیکیشن یادآوری عمل کند؛ چنین قابلیتی بیشتر برای افراد فریلنسر مفید است. فریلنسرها با استفاده از این قابلیت میزیتو می‌توانند .ظایف خود در هر روز را تعیین کرده و زمان یادآوری برای خود تنظیم کنند. همچنین این امکان را دارند پیشرفت خود را بررسی کرده و مشتریان را در جریان امور قرار دهند.

نرم‌افزار دورکاری میزیتو
نرم‌افزار دورکاری میزیتو

میزیتو؛ یک نرم افزار دورکاری و مدیریت پروژه پرکاربرد و محبوب

برنامه میزیتو نسخه ویندوز دارد و همچنین به صورت اپلیکیشن اندروید و iOS در دسترس است. به این معنی که شما چه مدیر کسب‌وکار باشد و چه یک فریلنسر، می‌توانید از میزیتو در کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل خود استفاده کنید. در مجموع نرم افزار دورکاری میزیتو در سازماندهی امور اداری و انجام پروژه‌های کاری کاربرد بسیار زیادی دارد. به عبارتی می‌توان گفت که استفاده از نرم‌افزاری مانند میزیتو در هر کسب‌وکاری یک نیاز اساسی به شمار می‌رود.

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!