میزیتو، نرم افزار مدیریت پروژه با قابلیت ایجاد بورد

میزیتو برای مدیریت پروژه‌های گروهی و حتی بعضا شخصی، ابزاری بسیار کاربردی به شمار می‌رود. این ابزار تحت وب بوده و می‌توانید آن را روی کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب نمایید. با استفاده از این ابزار آنلاین قادر خواهید بود که مدیریت پروژه‌ها را به شکلی کاملا متحول، پیش برده و برنامه ریزی‌ها و فرآیند کارها را کاملا ساماندهی شده و بهینه صورت دهید.

میزیتو زندگی مجازی در دنیای واقعی !
میزیتو زندگی مجازی در دنیای واقعی !

 

مزایای میزیتو ( Mizito.ir )

میزیتو زندگی مجازی در دنیای واقعی !

میزیتو پس از ورود به بازار کسب‌وکار مورد استقبال قرار گرفت و مجموعه های بسیاری شروع به استفاده از میزیتو کردند در کنار ایجاد بستری برای تعاملات گروهی بخش مدیریت پروژه میزیتو با استفاده از قابلیت ایجاد گروه پروژه و همچنین ایجاد بورد در پروژه ها به عنوان یک ابزار مفید جهت مدیریت کسب و کار تبدیل شده است.

میزیتو چرا محبوب است؟

نکته ای که در ابتدا توجه شما رو جلب می کند، کار کردن با این سرویس به طرز غیر قابل باوری ساده است. میزیتو همان کاغذهای یادداشت رنگی ایست که دیجیتالی شده اند. میزیتو تجسم سازی پروژه را برایتان ممکن می سازد و با یک نگاه به نمودار پروژه ها از نحوه پیشرفت کار به سادگی مطلع می شوید. همچنین امکان تعامل با اعضای تیم و یا حتی خانواده را برایتان فراهم می کند و از این طریق میزیتو کمک می کند تا از دریافت ایمیل و پیام های بیشمار در پیام رسان های دیگر مانند تلگرام و واتساپ در امان بمانید!

میزیتو برای همه

تعداد کسانی که می توانید در گروه های پروژه یا بوردهای میزیتو خود عضو کنید نامحدود است چه بخواهید یک پروژه بزرگ را مدیریت کنید یا کارهای روزانه شرکت، در هر صورت میزیتو وظیفه نظم دهی و یادآوری را بر عهده دارد.

ایجاد فضا جهت گفتمان های کاری

برای طرح مسئله ای مهم می توانید یک گروه کاری ایجاد کنید و افراد را در آن گروه عضو کرده و مسئله را مطرح کنید. امکان بحث و تبادل نظر میان اعضا به راحتی فراهم شده است. می توانید تبادل لینک کرده و یا فایلی به پیوست برای یکدیگر ارسال کنید. همانطور که می بینید میزیتو همه چیز را یک جا جمع کرده است!

قابلیت انعطاف پذیری Mizito

میزیتو در نسخه وب و موبایل بسیار منعطف است و می توانید پروژه های کاری و یا برنامه ریزی و زمان بندی شخصی را از طریق آن انجام دهید.

و دقیقا به همین دلیل است که افراد مختلفی قادرند از آن بهره ببرند.

از Mizito در محیط کار استفاده کنید

میزیتو به شرکت های مختلف فارغ از کوچک و یا بزرگ بودن، در تمامی زمینه های مدیریتی و برنامه ریزی کمک می کند. اگر نیاز است کاری توسط تیمی انجام شود، میزیتو می تواند نحوه انجام کار و یا زمان انجام آن را یادآوری کند. اگر به دنبال ویژگی های خاصی مانند دسترسی های ادمین برای این ابزار هستید می توانید نسخه سازمانی را فعال نمایید و یا اگر بیش از صد نفر در سازمان شما از میزیتو بهره می گیرند می توانید از نسخه سروری استفاده نمایید.

از Mizito در خانه استفاده کنید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید مطابق برنامه ورزشی تان پیش روید و یا دستورات آشپزی را یک جا جمع کنید و یا برنامه ای برای رسیدگی به دروس کودکانتان داشته باشید، تعطیلات، مراسم ازدواج و یا یک شب نشینی را برنامه ریزی کنید؟ در تمام این امور میزیتو می تواند به یاری شما بشتابد. همان قدر که میزیتو می تواند در محیط کارتان مفید باشد می تواند در تمام برنامه ریزی های زندگی شخصی شما نیز سودمند بوده و بار استرس را به حداقل برساند!

وبسایت رسمی این محصول: Mizito.ir
 

بیشتر بخوانید:

ساخت یک تیم دور‌‌کار در یک دقیقه