سوال: صاحب شرکتی هستم که به شدت درگیر مشکل بی‌نظمی است و هیچ یک از کارها سر موقع انجام نمی‌شود.وقتی هم کارمندان را مورد بازخواست قرار می‌دهم، هر یک از آنها تقصیر را بر گردن دیگری می‌اندازد. چطور می‌توانم این مشکل را حل کنم؟

پاسخ:مسئله ای که تعداد چشمگیری از شرکت‌ها با آن مواجه هستند، بهم ریختگی کارها و عدم نظم در بین کارکنان است.که غالباً در این مسئله نه مدیر مقصر است، نه کارمند بلکه اشکال عدم وجود سیستم‌سازی در شرکت است که سبب شده کارها اولویت بندی نشوند و افراد متخصص وظیفه پیگیری، کاری خارج از تخصص خود را بر عهده داشته باشند.

نتیجه ی این امر می شود افول شرکت، ایجاد سوء تفاهمات و در نهایت عدم رضایت شغلی، اگر افراد مجموعه بدانند که وظایف روزانه آنها چیست از سردرگمی کاری نجات پیدا خواهند کرد و می توانند برای انجام وظایف محول شده برنامه ریزی کنند که نتیجه این همراهی افزایش بهره‌وری شخصی و سازمانی خواهد بود.

حل این مسئله بزرگ راه حل ساده ای دارد و آن هم یک سیستم مدیریت کسب‌و‌‌‌کار است.که ما در اینجا میزیتو (mizito.ir) را به عنوان کامل ترین سیستم کسب‌وکار موجود پیشنهاد می کنیم.


بیشتر بخوانید:

میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌و‌کار
مقایسه میزیتو با Trello