میزیتو، با نگاهی جدید به نیازها و همچنین ابزارهای در دسترس مردم، محصولی ارائه کرده است که بر خلاف اتوماسیون‌های اداری قدیمی، فناوری چابک‌تر و جدیدتری دارد. میزیتو برای شرکت شما یک شبکه اجتماعی اختصاصی ارائه می‌دهد که فقط محل انجام کارهای شماست و نه چیز دیگر. همچنین میزیتو توانسته است ابزارهای مختلفی که شما معمولاً به آنها احتیاج دارید از قبیل ثبت وظایف (Task)، ثبت صورتجلسات و ... (که برای شرکت‌ها خیلی حیاتی و مهم هستند) را در قالب‌های سریع و روان در اختیار شما قرار دهد. اگر مدتی با میزیتو کار کنید متوجه می‌شوید کار کردن با آن لذت بخش‌تر از محصولات قدیمی است.

اگر تا حالا دقت کرده باشید، نا خود آگاه متوجه شده‌اید که بیشتر کارهایتان را دارید از طریق شبکه‌های اجتماعی از قبیل تلگرام مدیریت می‌کنید. افراد شرکت و تیم شما نیز از محیط‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی برای کارهای خودشون استفاده می‌کنند تا بتوانند مستندات، فایل‌ها و ... را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند. متاسفانه این روش، باعث پراکندگی بیشتر کارها می‌شود و چه خوب بود که یک محیط یکپارچه که امکاناتی بیشتر از یک شبکه اجتماعی معمولی را دارد به کمک شما بیاید و سرعت انجام کارهای شما را متحول کند!

با توجه به دغدغه‌ها و مطالب بالا، محصول میزیتو تولید شده است. اکثر مدیران و شرکت‌هایی که از این محصول استفاده می‌کنند اکنون راضی‌تر هستند و افزایش بهره‌وری شرکت خود را قبل و بعد از استفاده از این محصول به خوبی مشاهده کرده‌اند.

اگر تاکنون از میزیتو استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌کنم پست شروع کار با میزیتو را حتماً مطالعه کنید.

کارشناسان ما آمادگی دارند تا در صورت نیاز شما، به صورت کاملاً رایگان خدمات مشاوره به شرکت شما بدهند با ما از طریق این لینک در ارتباط باشید.

منتظر شما در میزیتو هستیم. www.mizito.ir

-- میزیتو، میزکار تو (www.mizito.ir)


بیشتر بخوانید:

مقایسه میزیتو با Trello