پیشرفت سریع کارها با بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی

مدیران پروژه‌های ساختمانی همواره برای ایجاد نظم، تعامل و هماهنگی بین گروه‌های کاری تلاش می‌کنند. در گذشته، این کار به سختی انجام می‌شد. اما در حال حاضر، نرم‌افزارهایی معرفی شده‌اند که به کمک آن‌ها مدیریت فرایندهای کاری، مدیریت پرسنل و نظارت بر تیم‌ها آسان شده است. برنامه‌های Projects TeamWork، میزیتو، Easy Projects و Zoho گزینه‌هایی برای بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی هستند. برای آشنایی با این برنامه‌ها، با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی - وبلاگ میزیتو
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی - وبلاگ میزیتو

 

چرا برای مدیریت پروژه‌های ساختمانی نیاز به نرم‌افزار مخصوص دارید

در گذشته مدیریت پروژه‌های ساختمانی بسیار سخت بود. چرا که وظایف یا باید به صورت کلامی بیان یا به صورت کتبی نوشته می‌شد. اما در حال حاضر، می‌توان با کمک نرم‌افزارهای مخصوصی، این مشکل را به راحتی برطرف کرد.

با معرفی نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، می‌توان پروژه‌های ساختمانی را سریع‌تر و بهتر از همیشه پیش برد. شما هم می‌توانید با کمک این برنامه‌ها، در کوتاه‌ترین زمان پروژه ساخت را از پیش ببرید. در حال حاضر، نرم‌افزارهای ایرانی و خارجی بسیاری در این زمینه عرضه شده‌اند که می‌توانید با توجه به نیاز خود، به سراغ آن‌ها بروید.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

برنامه‌ای که به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی شناخته می‌شود، باید دارای برخی ویژگی‌های برجسته باشد تا بتوان آن را به این عنوان شناخت. یکی از این ویژگی‌ها، برخورداری از امکانات مختلف برای هر نوع پروژه ساختمانی است.

طبیعتا مراحل ساخت یک ساختمان مسکونی با یک ساختمان تجاری فرق می‌کند. در نتیجه، برنامه‌ای برای مدیریت پروژه‌های ساختمان باید وجود داشته باشد که بتواند این تشخیص را شناسایی و بهترین روش‌های کاری را پیشنهاد کند. وجود چنین امکانی در نرم‌افزار مدیریت پروژه‌های عمرانی باعث می‌شود که بتوان هر نوع پروژه ساختمانی را با بالاترین سرعت و کیفیت تمام کرد.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی - وبلاگ میزیتو
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی - وبلاگ میزیتو

 

سهولت استفاده یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی است. یک مدیر آن‌قدر فرصت ندارد که بخواهد چند روز کامل را صرف یادگیری یک نرم‌افزار مدیریت پروژه ساختمانی پیچیده کند. به همین خاطر، این نرم‌افزار باید به گونه‌ای ساخته شود که مدیر بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن تسلط پیدا کرده و از نرم‌افزار استفاده کند.

امکان برآورد و مدیریت هزینه پروژه عمرانی یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی است که به هیچ عنوان نباید آن را دست کم گرفت. در واقع، برآورد هزینه یکی از اصول مدیریت پروژه‌های عمرانی است که اگر نادیده گرفته شود، ممکن است کل پروژه از بین برود. در نتیجه، نرم‌افزاری که برای این منظور ساخته شده است، باید بتواند با بالاترین معیارها این برآورد هزینه را انجام دهد.

آشنایی با چهار مورد از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه ساختمانی

در حال حاضر برنامه‌های مختلفی برای مدیریت پروژه‌های ساختمانی معرفی شده‌اند که برخی از آن‌ها مانند میزیتو ایرانی هستند. هرکدام از این برنامه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و باید با توجه به نیاز و نوع پروژه ساختمانی خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه با بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی آشنا می‌شویم.

تیم‌ورک پراجتکس (Teamwork Projects)

یکی از محبوب‌ترین و بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ساختمانی، برنامه تیم‌ورک پراجکتس می‌باشد که توانسته است امتیاز 4.55 را از 5 کسب کند. این برنامه بر پایه فضای ابری ایجاد شده است و می‌توانید برای مدیریت مراحل مختلف پروژ‌ه‌های ساختمانی از آن استفاده کنید. تیم‌ورک پراجکت رابط کاربری ساده، هماهنگی بالا با پلتفرم‌های مختلف، قابل اعتماد، تقویم یکپارچه و قابلیت ساخت و ارسال فاکتور را دارد. در مقابل، ویژگی‌های ارتباطی آن به ایمیل ختم می‌شود که کمی قدیمی شده است.

 بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه ساختمانی
بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه ساختمانی

 

برنامه Pro Workflow؛ بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی از دید برخی مدیران

یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت پروژه ساختمانی که برخی آن را به عنوان بهترین برنامه در این زمینه می‌شناسد Pro Workflow است. پرو ورک فلو به راحتی قابل استفاده است و رابط کاربری بسیار جذابی دارد. همچنین با API هم می‌توان از این برنامه استفاده کرد. در مقابل، نسخه iOS پرو ورک فلو ارائه نشده است و در برخی از سیستم‌عامل‌ها هم امکانات محدودی را ارائه می‌دهد.

برنامه میزیتو؛ بهترین نرم افزار ایرانی مدیریت پروژه ساختمانی

اگر به دنبال بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی هستید که ایرانی باشد و بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز شما را از یک برنامه مدیریت نرم‌افزار مدیریت پروژه ساختمانی برطرف کند، میزیتو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نرم‌افزار میزیتو یکی از برنامه‌هایی است که می‌توان برای پیشبرد انواع پروژه‌های ساختمانی از آن استفاده کرد. این برنامه امکانات مختلفی را در اختیار مدیران پروژه قرار می‌دهد و به کمک آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کارمندان و کارگرها ارتباط برقرار کنید. چرا که میزیتو یک شبکه اجتماعی خصوصی را در اختیار دارد که به کمک آن می‌توان با همکاران گفت‌وگو و چت کرد، فایل‌ها را به اشتراک گذاشت، جزئیات گفت‌وگوها را مشاهده کرد و جزئیات پیشرفت پروژه را برای تمام همکاران ارسال کرد.

میزیتو نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی
میزیتو نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی

 

میزیتو به شما امکان مدیریت پروژه را به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌دهد. این باعث می‌شود که همواره بتوانید کارهایتان را سروقت انجام دهید و حتی برای پروژه خود، متناسب با نیاز یک بورد کامل را هم ایجاد کنید. در کنار این موارد، میزیتو امکان ایجاد نامه، یادداشت، بررسی فعالیت لحظه‌ای تیم، ایجاد نمودار گانت، ساخت صورت‌جلسات و پرونده‌های پویا را به مدیران پروژه‌ها می‌دهد.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی کدام است؟

نرم‌افزارهای خارجی متنوعی برای مدیریت پروژه‌های ساختمانی در فضای وب در دسترس هستند. اما این نرم‌افزارها عموما از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. از سوی دیگر خرید اکانت پرو این نرم‌افزارها هزینه بالایی دارد.

یکی از برترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه ساختمانی در ایران است. نرم‌افزار مدیریت پروژه ساختمانی، باید بتواند صفر تا صد پروژه را به دقیق‌ترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کند و میزیتو ابزاری است که این امکان را به شما می‌دهد. شما می‌توانید همین حالا برای اطلاع از امکانات بیشتر این سرویس، اینجا کلیک کنید.