وبلاگ میزیتو ۱۴ تصور غلط رایج در مورد اپلیکیشن مدیریت زمان
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

۱۴ تصور غلط رایج در مورد اپلیکیشن مدیریت زمان

منتشر شده در ۹ ماه پیش

زمان خوانش ۴ دقیقه

انتشار ۹ ماه پیش

خوانش ۴ دقیقه

یک اپلیکیشن مدیریت زمان به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن عملی کنید. این اپلیکیشن‌ها به صورت اختصاصی به همین منظور ساخته شده‌اند، اما هنوز هم یک سری تصور غلط در مورد آن‌ها وجود دارد که موجب می‌شود تا برخی از کاربران به سمت استفاده از آن‌ها نروند. با ما همراه باشید تا به چهارده تصور غلط رایج در مورد اپ‌های مربوط به مدیریت زمان بپردازیم. 
۱- نمی‌توان از اپلیکیشن مدیریت زمان برای مشاغل مختلف استفاده کرد
این مورد یکی از مهم‌ترین تصورات غلط در مورد اپلیکیشن‌های مدیریت زمان به شمار می‌رود. برخلاف تصور اکثر افراد، امروزه همه افراد و شرکت‌ها می‌توانند به شکل کاملا مفید از اپلیکیشن مدیریت زمان برای مدیریت بهتر زمان خود استفاده کنند و این مورد محدود به یک کسب‌وکار خاص نمی‌شود. هر جا که باید نظم حاکم باشد اپ مدیریت زمان هم مورد استفاده خواهد بود. 


۲- فقط متخصصان می‌توانند از این اپ‌ها استفاده کنند 
برخی از افراد این تصور را دارند که بهره‌گیری از نرم افزارهای مربوط به مدیریت زمان تنها مخصوص یک سری از افراد خاص است. امروزه این نرم‌افزارها به نحوی ساخته می‌شوند که هر فردی با هر میزان تحصیلات و در هر حوزه‌ای بتواند از آن‌ها نهایت بهره را ببرد. 
۳-این نرم افزارها فقط مخصوص شرکت‌های بزرگ است. 
نرم افزارهای مخصوص مدیریت زمان تنها به شرکت‌های بزرگ تعلق ندارند. حتی کسب‌وکارهای خرد و استارتاپ‌ها نیز می‌توانند به سراغ بهره‌گیری از آن‌ها بروند. اتفاقاً توجه به چنین موردی منجر به رشد سریع‌تر استارتاپ‌ها می‌شود.
۴- این ابزار فقط به برخی از نیازهای کارکنان پاسخ می‌دهد 
نرم افزارهای مدیریت زمان دارای امکانات مختلفی هستند تا کاربران بتوانند کلیه نیازهای خود را به کمک آن‌ها برطرف کنند. امروزه حتی به منظور انجام مواردی همچون مطالعه کردن نیز از اپلیکیشن‌های مخصوص مدیریت زمان کمک گرفته می‌شود. این یک امر مهم در رابطه با انواع اپلیکیشن مدیریت زمان است. 
۵- اپلیکیشن مدیریت زمان: داده‌های ذخیره شده ایمن نیستند 
داده‌های این نرم افزارها در فضای کلود ذخیره‌سازی خواهند شد تا کاربران بتوانند در هر زمان و هر مکانی به خوبی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در صورتیکه شرکت ارائه دهنده اپلیکیشن تمامی موارد استاندارد امنیتی مانند رمزنگاری دیتا را به صورت دقیق اجرا کند، این امر خود منجر به افزایش میزان ایمنی داده‌های مذکور در برابر مواردی همچون رخنه‌های امنیتی می‌شود که موضوعی مهم به شمار می‌رود. با نصب این نوع برنامه‌ها می‌توانید از بابت امنیت داده‌های خود خیال کاملاً راحتی داشته باشید.
۶- این نرم‌ افزارها موجب اهمال‌کاری می‌شوند
نرم‌افزارهای مدیریت زمان نه تنها منجر به اهمال کاری نمی‌شوند بلکه به شما کمک می‌کنند تا تنبلی را کنار بگذارید و در زمان مشخص شده امور مربوطه را تکمیل کنید. طبیعتاً این امر بدون وجود یک نرم افزار مناسب جهت مدیریت زمان بسیار دشوار خواهد بود.


۷- این نرم افزارها قابل تغییر نیستند
این نرم‌افزارها نیز مانند هر نرم‌افزار دیگری آپدیت می‌شوند و طی آپدیت‌های گوناگون ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌شود. بنابراین، این تصور که آن‌ها به‌مرورزمان تغییر پیدا نمی‌کنند امری نادرست است. 
۸- اپلیکیشن مدیریت زمان: این نرم افزارها گران قیمت هستند
شاید این موضوع در گذشته صحت داشت، اما امروزه می‌توان انواع نرم افزارهای مربوط به مدیریت زمان را با قیمت مناسبی تهیه کرد. هزینه کلی آن‌ها بستگی به نوع نرم‌افزار و همچنین مدل کارآیی مدنظر شما دارد. به هر روی می‌توان قیمت آن‌ها را مناسب دانست. 
۹- این نرم افزارها دقت ندارند
برخلاف تصور اکثر افراد، نرم افزارهای مدیریت زمان پیشرفته دارای قابلیت اتوماسیون هستند. این موضوع منجر به کاهش بسیار زیاد خطا در زمان استفاده از اپ مربوطه خواهد شد. در واقع اگر قصد دارید میزان خطای خود در رابطه با انجام امور گوناگون را کاهش دهید باید به سراغ این نرم‌افزارها بروید.
۱۰- مدیریت زمان چندان سودآور نیست
مدیریت زمان به کمک اپلیکیشن‌های فعال در این حوزه به شما کمک می‌کنند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی مناسبی داشته باشید. همین امر نیز قاعدتاً منجر به افزایش سود شما در حوزه‌های گوناگون می‌شود. 
۱۱- اپلیکیشن مدیریت زمان: این نرم افزارها ساختار پیچیده‌ای دارند
بهره‌گیری از این نرم افزارها به راحتی صورت می‌گیرد و برای استفاده از آن‌ها نیازی به یادگیری دانش خاصی وجود ندارد. شما می‌توانید در همان روز اول کلیه بخش‌های اپ مدنظر را شناسایی کنید و فعالیت خود را از سر بگیرید. 
۱۲- این نرم افزارها تنها مخصوص یک امر خاص هستند
اگرچه ماهیت کلی این نرم‌افزارها مربوط به مدیریت زمان است، اما شما می‌توانید از آن‌ها به منظور انجام امور دیگری همچون مدیریت جلسات نیز کمک بگیرید. در واقع باید بیان کرد که این اپلیکیشن‌ها یک سری برنامه‌های همه جانبه محسوب می‌شوند.
۱۳- این نرم افزارها به سختی نصب می‌شوند
نرم افزارهای مدیریت زمان برای حوزه‌های گوناگونی توسعه می‌یابند و روند نصب آن‌ها بسیار ساده خواهد بود. این نرم افزارها به منظور ارائه خدمات به کاربران مختلف ساخته شده‌اند و به همین دلیل تلاش شده است تا استفاده و نصب آن‌ها مشکل خاصی را برای افراد مختلف به وجود نیاورد. چنین مورد خاصی یک مزیت عالی برای اپلیکیشن مدیریت زمان است. 
۱۴- نسخه ایرانی این نرم افزارها وجود ندارد
امروزه نسخه ایرانی این نرم‌افزارهای مخصوص مدیریت زمان در دسترس است و کلیه هم‌وطنان می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به استفاده از آن‌ها اقدام کنند. حتی امکان بهره‌گیری از نرم افزار مدیریت زمان مطالعه به زبان فارسی نیز وجود دارد. 
سخن پایانی اپلیکیشن مدیریت زمان
یک اپ مدیریت زمان به شما اجازه می‌دهد تا به خوبی برنامه‌ریزی منظمی را برای بخش‌های مختلف زندگی خود اجرا کنید. امروزه تصورات غلط بسیار زیادی در رابطه با این نرم افزارها وجود دارد که در این متن سعی کردیم به بخشی از آن‌ها اشاره کنیم. 
نرم افزارهای مدیریت زمان نه تنها در کشور ما، بلکه در سایر کشورهای جهان محبوبیت بسیار بالایی دارند. از اپ‌های مدیریت زمان در موارد مختلفی از جمله مدیریت جلسات و کاربردهای دیگر نیز کمک گرفته می‌شود.
 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!