فرقی نمی کند که در یک شرکت کوچک حضور دارید یا در یک سازمان بزرگ فعالیت می کنید ساختار جزیره‌ای به یک چالش جدی تبدیل شده وجود ابزار‌های متعدد دیجیتال در شرکت ها سبب شده تا کارکنان در بین ابزار‌های مختلف سازمان سردرگم شوند و عملاً مدیریت متمرکز هم تقریباً غیرممکن شده است.

اتوماسیون اداری اولین نرم افزاریست که در بدو تولد یک شرکت استقرار می یابد. نیاز بعدی شما یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا اصلاحاً (CRM) خواهد بود در قدم بعدی یک سیستم مدیریت پروژه و یادآوری وظایف نیاز دارید و برای هماهنگی بین همکاران از یک شبکه اجتماعی استفاده می شود. این ساختار داخلی تقریباً در 80 درصد شرکت‌هایی که سراغ هوشمند سازی کسب و کار رفتند پیاده شده است.

در حالت فوق این خطرات کسب و کار شما را تهدید می کند:

· عدم امکان مدیریت متمرکز سازمان

· عدم اتصال و ارتباط بین نرم افزارهای سازمان

· عدم امکان گزارش گیری یکپارچه و دریافت گزارشات آماری به صورت کلی

· هزینه های بالای خرید و پشتیبانی نرم افزار های متعدد سازمانی

· سردرگمی کارکنان در ارسال اطلاعات

به طبع با پیشرفت تکنولوژی، خدمات نرم‌افزاری به شرکت نیز با تحول جدی روبرو شده است. مدیران جدید ترجیح می دهند نرم افزاری را در سازمان خود استقرار بدهند که از بالاترین سطح مدیریت متمرکز و یکپارچی سازمانی برخوردار باشد و عملاً به یک آچار فرانسه نیاز دارند...!

نرم افزارهایی که بتوانند درصد بالایی از نیازهای سازمانی را یکجا پشتیبانی کند شاید انگشت شمار باشد اما در بین همان انگشت شمارها میزیتو (mizito.ir) می تواند تحول بزرگی را در شرکت‌ها رقم بزند.

"میزیتو در سه بستر وب، اندروید و iOS ارائه شده است و به شما کمک می کند تا فرآیندهای سازمانی خود را در سطح بالاتری به صورت یکپارچه مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید."

خدمات یکپارچه سازمانی میزیتو چیست:

اتوماسیون تحت وب (دبیرخانه/ارجاع/پاراف/قابلیت برچسب گذاری/ثبت وظیفه ذیل نامه/جستجو)

نامه‌های اداری در سرنوشت یک شرکت یا سازمان و موقعیت و شکست آن، نقش انکار ناپذیری دارد. همه‌ی گونه‌های ارتباطی مرسوم میان سازمان‌ها و اداره‌ها، زمینه‌ای نوشتاری دارند، نخست نوشته می‌شوند، آن گاه ابلاغ می‌گردند. همه‌ی امور اداری و سازمانی (ازکوچک ترین درخواست تا بزرگ ترین آن‌ها) در قالب یک درخواست مستند است که شرایط لازم را برای رسیدگی و طی کردن مراحل اداری احراز می‌کنند.

نرم‌ افزار مدیریت مشتریان (ایجاد پرونده/ ثبت مشخصات/ ثبت اسناد مالی/ثبت فرصت فروش/طبقه بندی مشتریان/نمودار آماری)

در صورت پیاده سازی یک CRM کارآمد می توان به مزایای بسیاری مانند مدیریت وظایف، پیگیری هدفمند مشتری، دسترسی سریع به تاریخچه فعالیت های مشتری، رضایت از کار، عدم نیاز به حضور دائمی مدیر در شرکت، امکان ایجاد رقابت در کارمندان، بهبود کیفیت کار آنها و بسیاری ویژگی‌های دیگر اشاره کرد.

ایجاد پرونده برای هر مشتری یا پروژه، با قابلیت ثبت سند مالی و فرصت فروش و مانیتورینگ آنها، طبقه بندی پرونده‌ها و قراردادن مسئول پیگیری برای هر پرونده به صورت مجزا، از امکانات این بخش میزیتو می باشد.

نرم افزار کنترل پروژه (بورد پروژه/تقویم کاری/ثبت وظیفه تیمی/یادآوری وظیفه/تعیین مهلت انجام/نمودار پیشرفت پروژه/گزارش گیری/نمایش وضعیت پروژه)

دنیای امروز ما دنیای صنعت و فناوری است. طبیعتا با گسترش این دو مقوله در زندگی امروز، پروژه‌های کاری مختلفی، پیش روی ما قرار می‌گیرند. گاهی برای مدیریت تیم و کنترل پروژه با چالش‌هایی مانند کمبود وقت، اتلاف سرمایه و نداشتن چشم‌انداز کلی، مواجه می‌‌شویم.

ممکن است در این‌ مواقع به ما استفاده از نرم‌افزار مدیریت پروژه را پیشنهاد کرده باشند، ولی ما ماهیت و نحوه کاربرد این نرم‌افزارها را نشناخته‌ایم تا از آن در جهت پیشبرد اهدافمان کمک بگیریم. بنابراین، اگر قرار است برای پروژه‌هایمان از یک نرم افزار کنترل پروژه استفاده کنیم، بهتر است که دقیق ترین انتخاب را داشته باشیم.

نتیجه گیری:

به طور کلی نرم افزار مدیریت پروژه، برنامه‌ای بسیار کارآمد، در مدیریت پروژه‌ها و ایجاد چشم اندازی همه جانبه برای مدیران پروژه است. با اینکه استفاده از این نرم افزارها هزینه‌‌ کمی دارد، اما ابزاری بسیار کاربردی است که کیفیت کار و شیوه مدیریت را ارتقا می‌دهد. مهمترین مزیت این ابزار کنترل پروژه، مدیریت زمان و منابع به عنوان دارایی‌های با ارزش ماست. این ابزار کنترل پروژه، برای مدیریت پروژه‌های کوچک، بزرگ و طولانی بسیار سودمند است.

وبسایت رسمی محصول: https://www.mizito.ir


مطلب مرتبط:

نرم‌افزار مدیریت پروژه با بورد فارسی