یادآوری‌‌ کارها‌‌‌ در سازمان‌ها به برنامه‌ریزی‌ها جهت می‌دهد.

برای رسیدن به هدفی مشخص و افزایش بهره‌وری کارها، باید برنامه‌ریزی داشت. مهم‌تر از تدوین برنامه‌ریزی، اجرای برنامه‌های مشخص‌شده است که باید با دقت خاصی پیگیری شود. بسیاری از سازمان‌ها و مدیران برای افزایش دقت و نظم در اجرای برنامه‌هایشان از اپلیکیشن‌های یادآوری کارها استفاده می‌کنند. این برنامه‌ها با طبقه‌بندی کارهای مختلف و برخورداری از تاریخ‌های شمسی و میلادی، امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این مطلب به معرفی بهترین برنامه یادآور کارها برای سازمان‌ها می‌پردازیم.

یادآوری کارها
یادآوری کارها

 

نرم‌افزار یادآور کارها؛ آن‌چه مدیران به آن نیاز دارند

تعدد قابل توجه مسئولیت‌ها و اهداف مشخص شده در هر سازمانی، لزوم افزایش دقت در برنامه‌ریزی را مشخص می‌کند. در صورت عدم برخورداری از یک برنامه‌ریزی مدون و عدم شناخت وظایف محول شده به پرسنل، امکان مدیریت کارکنان از سوی مدیران وجود ندارد.

نرم‌افزار یادآوری کارها علاوه بر پیگیری و سازماندهی برنامه‌های مشخص برای هر فرد، قابلیت استفاده در سازمان‌های متفاوتی را دارد. با استفاده از این برنامه می‌توان سروشکل منظمی به کارها بخشید. این برنامه با ثبت جزئی‌ترین فعالیت‌ها، ریزترین اهداف را نظم می‌بخشد. مدیران می‌توانند با محیط کاربری آسان آن، برنامه‌های روزانه سازمان‌ را با زمان‌بندی دقیق تعریف کنند.

مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم افزار اندروید یادآوری کارهای روزانه عبارت هستند از:

  • افزایش تمرکز بر اهداف پروژه‌ها و روند برنامه‌ریزی آن‌ها
  • افزایش شانس به نتیجه رسیدن هدف به دلیل اجرای زمان‌بندی‌شده فعالیت‌ها
  • کاهش اشتباه به دلیل افزایش دقت در برنامه‌ریزی
  • نشان‌دادن کارهای عقب‌افتاده و اتخاذ تصمیم مناسب برای رفع موانع موجود

چرا مدیران باید از نرم‌افزار یادآوری‌ کارها استفاده کنند؟

در اهداف سازمانی مشخص‌شده از سوی مدیران سازمان‌ها، نخستین اقدام برنامه‌ریزی‌کردن و تعیین تمام جزئیات موجود در هر پروژه‌ است. این امر پیش از اجرای پروژه و محول‌کردن وظایف مختلف به اعضای سازمان انجام می‌شود.

استفاده از نرم‌افزار یاد‌آوری کارها مدیران را از زمان و چگونگی انجام مسئولیت‌ها توسط کارمندان آگاه می‌کند. این برنامه با کاهش هزینه‌ها و خطاهای احتمالی، درصد به نتیجه رسیدن اهداف را نیز بالا می‌برد. در ادامه به مهم‌ترین دلایل استفاده از برنامه یادآوری امور برای مدیران می‌پردازیم.

نرم‌افزار یادآوری‌ کارها
نرم‌افزار یادآوری‌ کارها

 

بررسی پیشرفت پروژه‌ها یکی از کاربردهای نرم‌افزار یادآوری کارها در سازمان‌ها است.

یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران به‌عنوان مسئول اصلی پیشرفت اهداف پروژه‌ها، تعیین وظایف مختلف برای اعضای سازمان و مدیریت و کنترل عملکرد آن‌ها است. روش‌های متعدد نظارت بر کار اعضای سازمان، دست مدیر را برای پیشبرد اهداف پروژه‌ها باز می‌گذارد. اما استفاده از اپلیکیشن یادآوری کارها بهترین روش برای گام برداشتن در جهت اهداف را نشان می‌دهد.

مدیران و کارکنان سازمان‌های مختلف، با دانلود بهترین نرم افزار یادآوری کارها و استفاده از آن برای پروژه‌های خود، جهت و روند پیشرفت خود را کنترل می‌کنند. این برنامه‌ها با پنلی اختصاصی برای هر فعالیت، متناسب با روز و ساعت مشخص، با طبقه‌بندی‌ کارها مانع از ازدحام مسئولیت‌ها و سردرگمی اعضای سازمان می‌شوند.

تقسیم وظایف بین روزهای مختلف

مسلما نمی‌توان تمام مسئولیت‌های محول شده برای رسیدن به اهداف پروژه را در یک روز انجام داد. امکانات متعدد در نرم‌افزارهای یادآوری برنامه‌ها، امکان دسته‌بندی این مسئولیت‌ها را متناسب با درجه اهمیت، بودجه و زمان مورد نیاز برای انجام هر یک از آن‌ها در روزهای مختلف فراهم می‌کند.

این کار علاوه بر کاهش حجم کارها در طول روز، اهمیت انجام آن‌ها را مشخص می‌کند. مدیران و کارمندان سازمان‌ها می‌توانند با دسته‌بندی کارهای خود، قدم‌به‌قدم اهداف پروژه‌ها را محقق کنند. در پروسه برنامه‌ریزی مدیران، این مزیت عامل مهمی در افزایش شانس موفقیت آن‌ها به‌شمار می‌رود.

نرم‌افزار یادآوری‌ کارها‌‌ شما را آگاه می‌کند.

مهم‌ترین مزیت استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام این کار، قابلیت هشدار به کاربر در صورت فراموش‌کردن مسئولیت‌های برنامه‌ریزی شده است. در زمان استفاده از نرم‌افزار یادآور مسئولیت‌ها، امکان تنظیم آلارم برای مسئولیت‌های مهم و جلوگیری از فراموشی آن‌ها وجود دارد. استفاده از این قابلیت از فراموش کردن مسئولیت‌ها پیشگیری می‌کند.

تقسیم مسئولیت‌ها بین کارمندان؛ از کاربردهای برنامه یادآوری کارها

از دیگر تفاوت‌های مهم میان برنامه‌ریزی امور به روش آنلاین و برنامه‌ریزی کاغذی، امکان تقسیم مسئولیت‌ها برای هر فرد در یک محیط منظم و زیبا و به دور از شلختگی و پراکندگی است. بررسی وظایف محول شده به کارمندان در پروژه‌های تیمی اهمیت بالایی دارد و آگاهی از تکمیل آن‌ها توسط مدیران، گام بلندی در موفقیت سازمان‌ها به شمار می‌رود.

مدیریت زمان با نرم‌افزار مدیریت پروژه میزیتو

با توجه به مزایا و کاربردهای فراوان نرم‌افزارهای یادآوری کارها، مدیران از اپلیکیشن‌های متفاوتی استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها نرم‌افزار مدیریت پروژه میزیتو است. این اپلیکیشن بهترین نرم‌افزار یادآوری اندروید برای پروژه‌های سازمانی است که با دارابودن پنل اختصاصی برای هر عضو و جدول زمان‌بندی مشخص برای آن‌ها، امکان برنامه‌ریزی صحیح اهداف و مسئولیت‌ها را فراهم می‌کند.

زمان‌های مختلف اختصاص‌یافته برای انجام وظایف پروژه‌ها توسط اعضا در نرم‌افزار مدیریت پروژه میزیتو، در صفحات مربوط به هر فرد نشان داده می‌شود. این زمانبندی علاوه بر بررسی عملکرد آن‌ها و ارزیابی نقاط ضعف و قوتشان، روش مناسبی برای پیاده‌کردن سیستم پاداش و تنبیه بر اساس چگونگی عملکرد آن‌ها است.

استفاده از نرم‌افزار مدیریت پروژه میزیتو و جدول زمان‌بندی تعبیه‌شده در آن، شفافیت عملکرد کارکنان را افزایش می‌دهد و مدیران از ریز پیشرفت کار در مسئولیت‌ها و وظایف محول شده به آن‌ها آگاه می‌شوند. این کار باعث می‌شود که با افزایش بهره‌وری سازمان، وظایف مهم به کارمندان متخصص سپرده شود و کوچک‌ترین اخلال در روند اجرای پروژه زیر ذره‌بین مدیران باشد.

بهترین نرم افزار یادآوری کارها
بهترین نرم افزار یادآوری کارها

 

نرم‌افزار مدیریت پروژه میزیتو؛ عامل مهم عدم فراموشی وظایف در پروژه‌ها

میزیتو یک نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین و ابزار دورکاری برای مدیریت کسب‌وکار آنلاین با رویکرد شبکه اجتماعی است که امکانات متنوعی مانند گانت چارت برای مدیریت بهتر پروژه‌ها، نظرسنجی، موتور جست‌وجوی هوشمند و مانیتورینگ بهتر پروژه‌ها، نمودارهای مالی مختلف، تعریف مسئولیت‌های مختلف و ... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مجموعه ما با تولید این نرم‌افزار امکان مدیریت بهتر وظایف را در قالب تقویم و با قابلیت‌های مختلف فراهم کرده است و برای این امر از قابلیت بورد وظایف کمک می‌گیرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده این نرم‌افزار، در وبسایت میزیتو mizito.ir ثبت‌نام و برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.