هدف نهایی اقتصادی یک بنگاه تجاری، «فروش» می باشد. در این راستا نگهداری، کنترل و مدیریت فروش یک امر کاملاً ضروری می باشد.

تحلیل از میزان فروش ، پیش بینی فروش برای ماه های آینده ، فعالیت های بازاریابی ، پیش بینی میزان این فعالیت ها و آنالیز هر یک از این بخش ها یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت کسب و کار می باشد .

در میزیتو کاربران می توانند به راحتی فعالیت هایی که در راستای بازاریابی و فروش انجام می دهند را ثبت کنند و به سادگی یک مشتری را به یک پتانسیل فروش تبدیل کنند.

مدیران فروش و بازاریاب ها می توانند برنامه فروش و فعالیت های بازاریابی و پیش بینی میزان فروش برای هر فعالیت را ثبت نمایند و سیستم روند پیشرفت کار را به شما نمایش خواهد داد و میزان پیشرفت هر فروش هر لحظه در دسترس شماست. میزیتو کمک می کند که بتوانیم بر اساس درصد احتمال فروش بر روی مشتریان اصلی متمرکز شویم .

وجود نمودارهای متنوع برای کنترل و بررسی وضعیت پروژه ها و میزان تحقق برنامه ها و گزارش های متنوعی در بخش فروش تنها یکی از مواردی است به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید براحتی مروری بر مراحل فروش، نحوه پشتیبانی و مشتریان بالقوه داشته باشید ، همچنین میزان بازخورد آنها را می تواند ببیند و بررسی نماید.

راهکارهایی برای افزایش فروش که به کمک شما می آید...

  • اخذ مشاوره های لازم از مشاورین بازاریابی
  • ایجاد یک تیم مشتری محور
  • استخدام فروشندگان حرفه ای و برتر
  • ایجاد رابطه دوستانه و صادقانه با مشتری، به خصوص مشتریان محتاط
  • تقدیر و تشکر از فروشندگان خود و دادن انگیزه به آنها
  • انجام پژوهش های لازم در مورد خصوصیات محصول و بازار
  • توجه به کیفیت محصول
  • تبلیغات محصول یا کالا در فضاهای مجازی
  • قیمت گذاری درست
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • ایجاد ارزش برای مشتری
  • ارائه مشاوره مناسب به مشتری
  • وفادار نمودن مشتری

 

میزیتو، میزِکاری مجازی جهت تضمین رسیدن به اهداف با ایجاد نظم و نشاط گروهی وب‌سایت میزیتو

 


بیشتر بخوانید:

مقایسه میزیتو با Trello
شروع کار با میزیتو