واقعیت این است که حفظ بهره وری مناسب در دورکاری بسیار مشکل است. شرایط اجتماعی ایران نیز این امر را مشکل‌تر می‌کند. اجرای طرح دورکاری فقط به فراهم کردن سازو کار تکنولوژیک آن مربوط نیست. مهمترین عامل موفقیت دورکاری، فراهم کردن ساز و کار آن برای خودتان در منزل است. این مساله جدا از شرایطی است که کارفرما باید برای شما خلق کند تا بتوانید به صورت دورکاری مراحل کار را پیش ببرید؛ شرایطی که در هر سازمانی متفاوت است و نیروهای فنی باید آن را برای کارمندان فراهم سازند.

مدیریت پروژه آنلاین چیست؟

به زبان ساده مدیریت پروژه آنلاین یعنی اینکه شما در هر مکانی که باشید میتوانید برای مدیر و کارفرمای خود، کار و پروژه انجام دهید. در واقع مدیریت پروژه آنلاین به معنی بکارگیری فناوری اطلاعات، کامپیوتر و اینترنت برای انجام امور در هر زمان و مکان است.

مدیریت پروژه آنلاین در شرایط بحرانی فعلی

مدیریت پروژه آنلاین یک انتخاب مناسب است و به کارکنان اجازه می ‌دهد تا در هر ساعت و از هر مکانی اقدام به انجام پروژه کنند بتوانند ثبت گزارش داشته باشند و همچنین درصد پیشرفت کار را مشخص نمایند و مدیر و دیگر اعضای درگیر در پروژه بتوانند از وضعیت انجام کارها اطلاع پیدا کنند .

می توان از مدیریت پروژه آنلاین به عنوان طرح برنده - برنده میان سازمان و کارمند نام برد.

برای فرار از فشار بحران ها چه کنیم؟

به جهت دستیابی به بهترین نتیجه باید به بهترین ابزار موجود دسترسی داشت...

آیا برای مدیریت پروژه آنلاین، ابزاری وجود دارد؟

اگر از سرویس های خارجی که بعضاً ایران را هم تحریم کردند بگذریم می توان از میزیتو به عنوان سرویس مدیریت پروژه آنلاین و یک محصول دانش بنیان که توسط شرکت آرمان ارائه شده است نام برد که در جهت دورکاری و مدیریت تیم و پروژه تولید شده است.


در آپارات ببینید:

میزیتو، نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار

جهت حمایت از کسب و کار های در حال توسعه و گروه های کاری نسخه ۵ کاربره رایگان ارائه شده است.
ثبت‌نام رایگان