می تونی به ۱۵۰۰ سازمان، شرکت و تیم استارت آپی سرویس بدی ؟

میزیتو با رویکرد جدید و تقویت بستر شبکه‌سازی در ایران به این مهم رسید و رشد چشمگیر همیاران میزیتو گواه این مسئله است که اگر در سازمان ها، شرکت ها و تیم های ایرانی اصول و استاندارد های جهانی به عنوان زیر ساخت در نظر گرفته شوند می توان بالاترین بهره وری از تخصص و نیروی کار متخصص را تجربه کرد.

یکسال از رونمایی رسمی میزیتو گذشت و بودند عزیزانی که دلسوزانه در کنار ما برای رسیدن به قله ی موفقیت تلاش کردند و باز بودند بزرگوارانی که با انتقادات و پیشنهادات بر این شدند تا میزیتو از مسیر خود منحرف نشود و به همان چیزی تبدیل شود که خلاء آن در ایران احساس میشد یعنی یک سیستم جامع مدیریت کسب‌وکار

جالبه بدونید که تحلیل و توسعه میزیتو دو سال طول کشید و می توان به یقین گفت که اغلب سیستم های معتبر خارجی توسط تیم تحلیل میزیتو مورد بررسی قرار گرفته اند و نقاط ضعف و قوت آنها تحلیل شد و دغدغه های داخلی سنجیده شد تا در نهایت محصولی کاربردی بر اساس بالاترین استاندارد تقدیم عزیزان شود.

اگر این حرف در قالب شعار هم دیده شود باز هم ارزش گفتنش را دارد: خرسندیم ابزاری ارائه داده ایم تا شرکت های ایرانی در کنار بهره وری بالا به نظم و نشاط گروهی وصف ناپذیری برسند، با حضور میزیتو، شرکت ها و تیم های ایرانی دیگر کمترین احساس نیازی به نرم افزار های خارجی نخواهند داشت.

از این رو به یُمن یکساله شدن میزیتو و عبور از مرز ۱۵۰۰ مشتری از سایت جدید میزیتو رونمایی شد که خوشحال می شویم از نظرات ارزشمند شما در این زمینه مطلع گردیم.

اگر شما خواننده محترم از اعضای خانواده بزرگ میزیتو هستید در این موفقیت سهیم می باشید و چنانچه هنوز این افتخار نصیب تیم میزیتو نشده است پیشنهاد می کنیم به میزیتو بپیوندید و در موفقیت های آتی ما سهیم باشید ...

 

با میزیتو آشنا شوید.

www.mizito.ir

 


بیشتر بخوانید:

مقایسه میزیتو با Trello
شروع کار با میزیتو