وبلاگ میزیتو بهترین ابزارهای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

بهترین ابزارهای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی

منتشر شده در ۳ ماه پیش

زمان خوانش دقیقه

انتشار ۳ ماه پیش

خوانش دقیقه

بازرگانی و فروش آسان‌تر با ابزارهای افزایش بهره وری
شرکت‌های بازرگانی تنوع بسیار بالایی از نظر نوع شرکت و طیف خدمات دارند. برای مثال بسیاری از آن‌ها مسئولیت تامین کالاهای مورد نیاز داخل کشور و فروش این کالاها به‌طور عمده را برعهده دارند. برخی دیگر مازاد تولید داخلی را به کشورهای خارجی صادر می‌کنند.

 

 

همچنین برخی شرکت‌ها بیشتر در زمینه تسهیل صادرات و واردات و ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ فعالیت دارند. برای افزایش بهره وری در این شرکت‌ها می‌توان از انواع ابزارهای آنلاین استفاده کرد. در این مطلب با انواع ابزارهای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی آشنا می‌شوید.
 
انواع ابزارهای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی
شرکت‌های بازرگانی و فروش دارای فرآیندهای کاری متنوعی هستند و برای افزایش بهره وری در این شرکت‌ها نرم‌افزارها و سیستم‌های مختلفی در دسترس قرار دارند. برای مثال از سیستم‌های ابری با امکانات مختلف می‌توان برای ساده‌سازی فرآیندهای صادرات، واردات و فروش و همچنین تسهیل دورکاری استفاده کرد.

همچنین نرم افزارهایی وجود دارند که با وجود کاربرد بالا هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند و می‌توان از آن‌ها برای شرکت‌هایی با مقیاس کوچک تا متوسط نیز استفاده کرد. در ادامه با برخی از سیستم‌ها و راه حل‌های نرم‌افزاری مناسب برای این شرکت‌ها آشنا می‌شویم.


نرم‌افزارهای عملیات صادرات و واردات
با استفاده نرم‌افزارهای عملیات صادرات و واردات می‌توان اسناد فروش، محموله‌ها و فرآیندهای صادرات و واردات را از طریق یک سیستم مدیریت و ساده‌سازی کرد. این ابزارها می‌توانند تا 80 درصد سرعت فرآیندهای مدیریتی و اداری را افزایش دهند و این به معنای افزایش قطعی بهره وری است.
برخی از امکانات و مزایای این سیستم‌ها عبارتند از:

  • برخورداری از یک فضای کار مشترک و قابلیت ایجاد اسناد توسط چند کاربر به‌طور همزمان
  • پیشگیری از تاخیر، جریمه و ارسال‌های از دست رفته
  • کاهش نیاز به ورود دستی داده‌ها
  • برخورداری از قالب‌های آماده و قابل تنظیم برای اسناد
  • حذف بسیاری از فرآیندهای دستی مانند چاپ، امضا و...

 


نرم‌افزار بارگیری کامیون و کانتینر
یکی از ابزارهای حرفه‌ای برای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی، نرم‌افزار بارگیری کامیون و کانتینر است. این نرم‌افزارها در واقع مدلی از نرم‌افزارهای عملیاتی هستند که به‌طور اختصاصی برای فرآیندهای بارگیری توسعه یافته‌اند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و بارگیری را ساده ‌کنید. همچنین ابزارهای هوش مصنوعی در این نرم‌افزارها به شما مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای استفاده از فضای کامیون و کانتینر را پیشنهاد می‌دهند.
برخی از امکانات و مزایای مدل‌های مختلف این نرم‌افزار را با هم مرور می‌کنیم:

  • امکان ردیابی بارها
  • ایجاد تجسم سه بعدی از فضای بارگیری
  • پشتیبانی از انواع مختلف وسائل نقلیه باربری
  • ادغام‌های API مختلف

 

نرم‌افزارهای ردیابی کشتی و ترافیک دریایی
نرم‌افزارهای ردیابی کشتی اطلاعات لحظه‌ای رفت‌وآمد و مکان کشتی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. این ابزارها به شبکه گیرنده‌های سیستم شناسایی خودکار (AIS) متصل می‌شوند تا بتوانند موقعیت انواع کشتی باربری را روی سیستم و در یک نقشه جهانی به شما نشان دهند.
 


افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی با نرم‌افزار حسابداری ابری
شرکت‌های بازرگانی و فروش دارای تراکنش‌های بسیار داخلی و بین‌المللی هستند که از طریق کانال‌ها و سیستم‌های بانکی و غیر بانکی انجام می‌شوند. بدون شک مدیریت این تراکنش‌ها و حساب‌ها نیاز به یک نرم‌افزار حسابداری حرفه‌ای دارد و عاملی برای افزایش بهره‌وری در بخش حسابداری شرکت شما است.


نرم‌افزارهای بهبود ارتباطات در شرکت بازرگانی و فروش
شرکت‌های بازرگانی به ارتباطات بین‌المللی گسترده برای مواردی مانند منبع‌یابی، مذاکره با فروشندگان و خریداران، ارتباط با نهادهای قانونی و... شهرت دارند. بنابراین این شرکت‌ها به نرم‌افزارهای مختلفی برای بهبود ارتباطات درون‌سازمانی، درون‌کشوری و بین‌المللی نیاز دارند. برای این منظور می‌توان از شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای چت ویدئویی، متنی و صوتی و یا از ابزارهای داخلی سیستم‌های مدیریت کسب‌وکار استفاده کرد.


میزیتو برای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی
بهبود بهره وری در کسب‌وکار به‌معنای تبدیل ورودی شرکت به بالاترین میزان خروجی ممکن است. از راهکارهای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی می‌توان از جذب نیروهای باانگیزه و هدفمند، آموزش مستمر، بهبود ارتباط با مشتری با استفاده از CRMها، بهبود تعامل بین اعضای تیم، استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه و تسهیل دورکاری نام برد. میزیتو دارای امکانات متنوعی در بسیاری از این زمینه‌ها است.

برای مثال میزیتو دارای بخش پرونده مشتریان است که تمامی نیازهای شما به یک سیستم CRM کارآمد را پاسخ می‌دهد.
برخی از امکانات میزیتو برای افزایش بهره وری در شرکت فروش و بازرگانی عبارتند از:

  • بهبود ارتباطات با عوامل شرکت در خارج از کشور
  • بهبود تعامل بین اعضای تیم‌های کاری و بخش‌های مختلف سازمان
  • امکان برنامه‌ریزی صادراتی و وارداتی و تعیین نقش‌ها و وظیفه‌ها
  • امکان پیگیری وظائف با توجه به برنامه زمان‌بندی کارها
  • امکان مدیریت مشتریان و اسناد مالی مرتبط با مشتریان
  • برخورداری از شبکه اجتماعی داخلی

 


صادرات، واردات و توزیع حرفه‌ای با پلتفرم پیشرفته میزیتو
میزیتو میز کاری جامع و آنلاین برای مدیران شرکت‌های فروش و بازرگانی است. مدیران این شرکت‌ها با استفاده از میزیتو می‌توانند در مدیریت مشتریان، مدیریت فرآیندها، مدیریت پروژه‌ها و حتی مدیریت منابع انسانی و وظائف بهترین عملکرد را داشته باشند.

از سوی دیگر شما و اعضای تیم‌های کاری شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز، از هر مکانی در دنیا و با هر دستگاهی به میزیتو متصل شوید و امکانات و مزایای آن بهره‌مند شوید. برای استفاده از میزیتو کافی است یکی از پلن‌های مقرون‌به‌صرفه میزیتو را انتخاب کرده و در سایت ما ثبت نام کنید.


سوالات متداول
نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری چه امکاناتی دارند؟
از این نرم‌افزارها می‌توان برای بهبود شرایط فروش، ارتباط مداوم با مشتریان، دسترسی آسان به داده‌های مشتری و ارائه پیشنهادات فروش شخصی‌سازی شده استفاده کرد.


آیا ابزار اتوماسیون گردش کار مناسب شرکت بازرگانی و فروش است؟
بله از این ابزارها می‌توان برای خودکارسازی وظائف، تسهیل توزیع وظائف، حذف وظائف اضافی یا تکراری، افزایش بهره وری در سازمان و نظارت دقیق بر اعضای تیم استفاده کرد. توجه داشته باشید که میزیتو دارای ابزارهای حرفه‌ای مانند گانت چارت فارسی برای پیگیری و توزیع حرفه‌ای وظائف می‌باشد.


از چه ابزاری می‌توان برای کارهای گرافیکی شرکت استفاده کرد؟
یکی از بهترین ابزارها در این زمینه پلتفرم آنلاین کانوا (Canva) است.

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!