بهترین نرم افزار مدیریت پروژه؛ ابزاری برای موفقیت بیشتر کسب‌وکارها

مدیریت پروژه فرآیندی برای مدیریت تیم‌های کاری، افزایش بهره‌وری نیروها، نظارت بر روندهای کار و بررسی چرخه عمر پروژه است. اهمیت این فرآیند به‌گونه‌ای است که اولویت بسیاری از شرکت‌ها برای استخدام، متخصصین مدیریت پروژه هستند. برای مدیریت بهینه پروژه‌ها در سازمان می‌توان از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه استفاده کرد. ابزارهای مدیریت پروژه معروفی مانند Asana و یا Trello وجود دارند که استفاده از آن‌ها نیازمند تسلط همه افراد تیم به زبان انگلیسی است. در نتیجه وجود نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی ضروری به‌نظر می‌رسد. از این رو در این مطلب با بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی و نمونه خارجی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی

 

نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه چه مزایای دارد؟

نرم افزار مدیریت پروژه (Project management software) یکی از ابزارهای مدیریتی به شمار می‌رود که به مدیران پروژه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن کارهای مدیریتی پروژه از جمله برنامه‌ریزی، شروع، اجرای صحیح و پایان آن را انجام دهند. بنابراین آشنایی با نحوه عملکرد نرم افزارهای مدیریت پروژه لازم است. نرم افزار مدیریت پروژه برای کارکنان و مدیران کسب‌وکار یک ضرورت است. به این دلیل که به پیشرفت پروژه‌ها، دستیابی به اهداف تیمی‌ و هماهنگ‌سازی وظایف مختلف کمک می‌کند.

یک نرم افزار خوب برای مدیریت پروژه مجموعه‌ای از ابزارها را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد منابع خود را توزیع، فایل‌های مدیریت پروژه pdf را وارد، خروجی‌ها را کنترل، و حجم کار را به درستی مدیریت کنید. استقلال وظایف یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بهترین نرم افزار مدیریت پروژه به شمار می‌رود و البته می‌توانید از این نرم افزار برای انجام وظایف مرتبط با پروژه‌ای بزرگ‌تر نیز استفاده کنید.

بهترین نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه خارجی

باید اشاره کرد که امروزه مدیریت کسب‌وکارها نسبت به سال‌های قبل تفاوت‌های بسیار زیادی کرده و روش‌های موفقیت سازمان‌ها دچار تغییرات چشمگیری شده و معیارهای جدیدی پیدا کرده است. پروژه‌های هر سازمان و یا فعالیت‌های هر واحد در سازمان‌ها نیازمند مدیریت صحیح گروه برای تکمیل پروژه و برنامه‌ریزی دقیق با دسترسی ساده کاربران به این برنامه‌ریزی‌ها است. از این رو نرم افزارها و برنامه‌های مدیریت پروژه محبوبیت بسیار زیادی در میان مدیران کسب‌وکارها پیدا کرده‌اند. ترلو (Trello) از جمله بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه خارجی به شمار می‌رود که در ادامه با این برنامه آشنا می‌شویم.

بهترین نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه خارجی
بهترین نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه خارجی

 

نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه ترلو

ترلو یکی از پرکاربردترین، فراگیرترین و به نوعی بهترین نرم افزار مدیریت پروژه خارجی است که به‌صورت کاملا رایگان، تحت وب و همچنین به شکل اپلیکیشن‌ کاربردی برای سیستم‌های عامل Android و iOS ارائه می‌شود. استفاده از نرم افزار ترلو به این صورت است که افراد وظایف و برنامه‌های خود را در آن می‌نویسند و در صورت انجام، جلوی آن‌ها تیک می‌زنند به این شکل که این سیستم‌ قابلیت‌های لازم برای ارسال وظایف به تمامی اعضای تیم در یک سازمان را دارد، موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود و عملکرد یکپارچه‌ و منسجمی را به تمامی اعضا ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است که مدیران پروژه می‌توانند وظایف اعضای تیم خود را با استفاده از نرم افزار ترلو مشخص و میزان پیشرفت انجام هر پروژه‌ها و وظایف افراد را مورد بررسی قرار دهند. همچنین می‌توانند در صورت نیاز به‌صورت آفلاین نیز این وظایف را تغییر دهند.

از جمله قابلیت‌های نرم افزار ترلو عبارت‌اند از:

  • کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است
  • همه‌ی افراد حتی بدون دانش تخصصی می‌توانند از آن استفاده کنند
  • رابط تصویری جذابی دارد
  • هیچ محدودیتی در تعداد افراد وجود ندارد
  • استفاده از نرم افزار ترلو رایگان است
  • ترلو برای سازمان‌های بزرگ و کوچک طراحی شده است
  • نرم افزار ترلو برای انجام کارهای روزمره هم بسیار کاربردی است

بهترین نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه ایرانی

با وجود تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ذکر شده در مورد ترلو به‌عنوان بهترین نرم افزار مدیریت پروژه خارجی، باید اشاره کرد که استفاده از این برنامه نیازمند تسلط کامل تمامی اعضای تیم به زبان انگلیسی و همچنین شناخت کامل از کار با تقویم میلادی است.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

 

بسیاری از مدیران پروژه ترجیح می‌دهند از یک نرم‌افزار مدیریت پروژه ایرانی و بومی‌سازی شده استفاده کنند تا مشکلات و محدودیت‌های موجود در استفاده از این برنامه خارجی، به کم‌ترین میزان خود برسد. از این رو در ادامه با میزیتو به‌عنوان بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی آشنا می‌شویم.

نر‌م افز‌ا‌ر مد‌یر‌یت پر‌وژه میزیتو

میزیتو یکی از مدرن‌ترین، قوی‌ترین و به نوعی بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی است و به‌ صورت نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه اجتماعی در دسترس کاربران است. نرم افزار مدیریت میزیتو به‌ صورت اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل Android و iOS تهیه شده تا کاربران با هر دستگاهی بتوانند از آن استفاده کنند. با میزیتو می‌توانید کسب‌و‌کار خود را بهتر مدیریت کنید و با همکارانتان در محیطی اختصاصی ارتباط مستمر داشته باشید.

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار میزیتو عبارت‌اند از:

  • ارتباط با همکاران به‌صورت لحظه‌ای
  • انجام مدیریت پروژه به‌صورت آنلاین
  • انجام سر وقت کارهای خود
  • ایجاد بورد پروژه بر اساس نیاز
  • ایجاد و گردش نامه‌های خود
  • تشکیل پرونده‌ای پویا به ازای هر مشتری
  • همراه داشتن یادداشت‌های خود به‌صورت همیشگی
  • اطلاع از فعالیت‌ها و ارتباطات تیم خود در لحظه
  • مدیریت وظایف خود در قالب گانت چارت
  • مدیریت فرآیند صورت‌جلسات به‌صورت دیجیتالی
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه
بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

 

میزیتو؛ بهترین نرم افزار مدیریت پروژه با طراحی جذاب و کاربری ایده‌آل

اگر به دنبال مدیریت موفق پروژه‌ برای کسب‌وکار خود هستید، ابتدا باید نیازهای سازمان یا شرکت خود را به طور دقیق بشناسید. از سوی دیگر ابزارهای مدیریت پروژه متعددی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما و کسب‌وکارتان کمک کنند. هم‌زمان با حرکت به سمت توسعه‌یافتگی جامعه و کسب‌وکارها در ایران، نیاز به یک دستیار هوشمند در مدیریت امور احساس می‌شود. در این میان میزیتو به‌عنوان بهترین نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی توانسته است در پیشبرد اهداف مجموعه‌ها قدم بزرگی بردارد و در میزان بازدهی بیشتر پرسنل موثر باشد. شما همین حالا می‌توانید به وب‌سایت ما (mizito.ir) مراجعه کنید و از طراحی جذاب و کاربری ایده‌آل این نرم افزار مدیریت پروژه ایرانی بهره‌مند شوید.