وبلاگ میزیتو نرم افزار مدیریت کارها | چگونه بیشترین بهره‌وری را در طول روز داشته باشیم؟
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

نرم افزار مدیریت کارها | چگونه بیشترین بهره‌وری را در طول روز داشته باشیم؟

منتشر شده در ۲ ماه پیش

زمان خوانش ۵ دقیقه

انتشار ۲ ماه پیش

خوانش ۵ دقیقه

نرم افزار مدیریت کارها برای افراد پرمشغله طراحی شده است
قطعا شما هم به دنبال برنامه‌ریزی بهتر کارهای روزانه خود هستید تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی که در هر روز در اختیار دارید، تمام تسک‌های خود را به پایان برسانید. راهکارهای زیادی برای برنامه‌ریزی کارهای روزانه وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها، استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت کارها است.

این نرم‌افزارها به شما کمک می‌کنند تا تمام وظایف خود در طول روز یا ماه را به‌صورت بهینه انجام دهید و هیچ‌یک از آن‌ها را به تاخیر نیندازید. درواقع اگر می‌خواهید به فردی فعال تبدیل شوید، استفاده از یک نرم افزار مدیریت کارها را به‌شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه با مزایای استفاده از این نرم‌افزار و برخی از بهترین‌های این حوزه آشنا می‌شویم.
 


مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت کارها
قبل از این که به معرفی چند نرم افزار مدیریت کارها بپردازیم، بهتر است به شما بگوییم که چرا استفاده از این نرم‌افزارها را پیشنهاد می‌کنیم؟ به‌طور کلی افزایش بهره‌وری مهم‌ترین مزیت استفاده از این نرم‌افزارها است. شما می‌توانید بدون اتلاف وقت، روی تسک‌های روزانه خود تمرکز کرده و با رعایت ددلاین‌ها، تمام آن‌ها را انجام دهید.

مهم‌ترین مزایای استفاده از این نرم‌افزار عبارت‌اند از:

  • قابلیت برنامه‌ریزی و دسته‌بندی تسک‌ها: شما می‌توانید تمام تسک‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه خود را با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت کارها دسته‌بندی و برنامه‌ریزی کنید. برای مثال اگر قرار است در آخر ماه برای دوست خود هدیه بخرید، در این نرم‌افزار تاریخ خرید هدیه مشخص می‌شود. همچنین اگر قرار است یکی از پروژه‌های کاری خود را در وسط ماه تحویل دهید، این تسک نیز در نرم‌افزار مشخص می‌شود.
  • قابلیت درج یادداشت: شما می‌توانید برای هر تسک، یک یا چند یادداشت درج کنید. برای مثال اگر برای دوست خود قصد خرید یک شلوار را به‌عنوان هدیه دارید، می‌توانید این نکته را در یادداشت‌های نرم‌افزار مدیریت کارها درج کنید.
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند: بیشتر نرم‌افزارهای مدیریت کارها از رابط کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار هستند. این رابط کاربری بسیار کاربرپسند است و در نتیجه تمام افراد می‌توانند از این نرم‌افزارها استفاده کنند.
  • دسترسی در پلتفرم‌های مختلف: نرم‌افزارهای مدیریت کارها عموما تحت وب هستند و برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس نیز نسخه اختصاصی خود را دارند. در نتیجه شما می‌توانید از طریق هر پلتفرمی، به این نرم‌افزارها دسترسی داشته باشید.
  • قابلیت استفاده برای برنامه‌ریزی کار و زندگی شخصی: بسیاری از نرم‌افزارهای مدیریت کارها مانند ترلو یا میزیتو، تنها برای مدیریت کارهای شخصی و روزانه طراحی نشده‌اند. بلکه کاربرد اصلی آن‌ها مدیریت پروژه‌های بزرگ در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف است. در نتیجه شما می‌توانید از یک نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی کار و زندگی شخصی استفاده کنید.

 
بهترین نرم افزار مدیریت کارها چیست؟
پاسخ به سوال بهترین نرم افزار مدیریت کارها چیست، بسیار دشوار است. چرا که نرم‌افزارهای بسیار زیادی در این زمینه منتشر شده‌اند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه با این ۲ نرم افزار برای مدیریت کارها آشنا می‌شویم.
 

برنامه کلندر گوگل
گوگل به‌عنوان یکی از غول‌های تکنولوژی، در حوزه مدیریت کارها نیز درخشیده است. این کمپانی با معرفی کلندر، توانسته یک نرم‌افزار مدیریت کارهای حرفه‌ای را معرفی کند که محیط بسیار ساده‌ای دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. البته کلندر به پیچیدگی نرم‌افزارهایی مانند ترلو یا میزیتو نیست. اما اگر انتظار زیادی ندارید و تنها می‌خواهید تسک‌های خود را به شکل منظم و سروقت به پایان برسانید، کلندر می‌تواند ابزار خوبی برای شما باشد.


میزیتو؛ مناسب برای مدیریت کارهای شخصی و سازمانی
وقتی صحبت از یک نرم افزار مدیریت کارهای فارسی می‌شود، میزیتو را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کرد. درواقع میزیتو یک پلتفرم آنلاین مدیریت پروژه و دورکاری است که کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از آن استفاده می‌کنند. اما بسیاری از افراد نیز با استفاده از پلن پایه میزیتو، از آن به‌عنوان نرم‌افزار مدیریت کارها استفاده می‌کنند.

به‌طور کلی میزیتو به دلیل برخورداری از تعداد زیادی قابلیت‌‌های حرفه‌ای، دقیقا همان ابزاری است که برای مدیریت کارهای خود به آن نیاز دارید.

از مهم‌ترین قابلیت‌های میزیتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تفکیک، دسته‌بندی و لیست کردن انواع تسک‌ها
  • برخورداری از گانت چارت
  • داری تقویم پروژه شمسی
  • امکان مدیریت کارها به روش اسکرام و کانبان

 


میزیتو می‌تواند تمام انتظارات شما برای مدیریت کارها را برآورده کند
نرم افزار مدیریت کارها دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا بهره‌وری بیشتری در طول ماه یا روز داشته باشید. اگر فرد تنبل یا بی‌نظمی هستید نیز می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار نظم خود را افزایش داده و تسک‌های خود را به‌صورت مداوم به پایان برسانید. میزیتو به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، برای مدیریت کارهای روزانه نیز ابزار بسیار مناسبی به‌شمار می‌آید. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار مدیریت کارهای ما، به بهترین خود تبدیل شود و هیچ کار عقب‌افتاده‌ای نداشته باشید.


سوالات متداول
آیا نرم افزار مدیریت کارهای روزانه با تقویم شمسی وجود دارد؟
بله. میزیتو با پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تقویم شمسی، یک نرم‌افزار حرفه‌ای در این حوزه است که برای مدیریت کارهای شخصی می‌توانید از نسخه رایگان آن نیز استفاده کنید.


نرم افزار پیگیری کارها چگونه به ما کمک می‌کند؟
شما با استفاده از این نرم‌افزارها می‌توانید بهره‌وری خود در طول ماه یا روز را افزایش دهید و همچنین در مسیر موفقیت با سرعت بیشتری حرکت کنید.


بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی چیست؟
میزیتو به دلیل برخورداری از قابلیت‌های فراوان و همچنین پیشرفته بودن، بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی است.
 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!