یکی از بخش های بسیار هیجان انگیز ر "پرونده مشتریان" هست که می توان آن را نسل جدیدی از CRM بر شمرد.

با آموزش کار با پرونده مشتریان میزیتو همراه باشید:

اگر مالک میزکار هستید و یا دسترسی مدیر به شما داده شده است چرخدنده ای با عنوان تنظیمات در نوار بالا سمت چپ برای شما قابل مشاهده است. با ورود به تنظیمات با صفحه زیر مواجه می شوید در قسمت مجوزها امکانات متعددی در اختیار شماست که در حال حاضر به "پرونده مشتریان" می پردازیم .

در این بخش می توانید اعضایی که تمایل دارید بتوانند «پرونده مشتریان» ثبت کنند را اضافه کنید.

صفحه مدیریت مجوزها در میزیتو - فقط برای مالک میزکار نشان داده می شود.
صفحه مدیریت مجوزها در میزیتو - فقط برای مالک میزکار نشان داده می شود.

همانطور که در تصور مشاهده می کنید پرونده مشتریان برای شما فعال شده و امکان ثبت پرونده را دارید.

مشاهده قسمت پرونده مشتریان در میزیتو
مشاهده قسمت پرونده مشتریان در میزیتو

 

به محض کلیک بر روی "ثبت اطلاعات مشتری جدید" با صفحه زیر مواجه می شوید که امکان ثبت مشخصات را به شما می دهد علیرغم روند خسته کننده سیستم های دیگر شما تنها با وارد کردند نام مشتری قادر به ساختن پرونده خواهید بود و نیاز نیست که تمامی فیلد ها را پر کنید.

ایجاد یک پرونده مشتری جدید در میزیتو
ایجاد یک پرونده مشتری جدید در میزیتو

امکان دیگری که در این قسمت دارید این است که می توانید تعیین کنید که چه افرادی به این پرونده دسترسی مشاهده داشته باشند و در این پرونده بتوانند ثبت اطلاعات کنند .

حالا که پرونده مشتری شما ایجاد شد صفحه با دو بخش کلی پیش روی شماست سمت راست که اطلاعات مشتری رو نشان می دهد و سمت چپ که ابزار های مدیریت محتوای این پرونده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در بخش 1 شما امکان ارسال پیام متنی، ثبت تماس، ثبت وظیفه، ثبت صورت جلسه و ارسال فایل را خواهید داشت.

در بخش 2 ابزراهایی جهت جستجو در محتوای پرونده در اختیار شماست که با کلیک بر روی هر کدام محتوای متناسب به آن نمایش داده می شود به عنوان مثال شما می خواهید از آخرین فایل های ارسالی برای این مشتری مطلع بشید تنها کافیه بر روی گزینه ی آن کلیک کنید آخرین فایل های ارسالی به تفکیک تاریخ برای شما نمایش داده می شود.

مشاهده یک پرونده و قابلیت ثبت اطلاعات مربوط به پرونده
مشاهده یک پرونده و قابلیت ثبت اطلاعات مربوط به پرونده


امکان ایجاد برچسب یکی از کاربردی ترین ابزارهای این بخش است که شما توسط آن می توانید پرونده ها را طبقه بندی و دسته‌بندی کنید .

به عنوان مثال اگر برای مشتری فاکتوری ارسال شده بر چسب فاکتور شده را برای این مشتری انتخاب کنید یا اگر مشتری دارای مانده حساب هست بر چسب مربوطه را به پرونده آن بچسبانید در این حالت با یک نگاه یا از طریق فیلتر برچسب ها به راحتی از روند شرکت مطلع خواهید شد .

حتی می توانید بر چسبی با نام یکی از اعضای تیم فروش را به عنوان پیگیری کننده پرونده ایجاد کنید و نهایت لیستی از پرونده های آن شخص را با یک کلیک و فیلتر ساده در اختیار داشته باشید !

قابلیت اتصال برچسب به پرونده مشتری
قابلیت اتصال برچسب به پرونده مشتری

پرونده مشتریان میزیتو شکل نوین و توسعه یافته ای از نرم افزارهای ماقبل خود است و با توجه به user friendly بودن آن تا کنون مورد توجه بیش از 1750 سازمان، شرکت و تیم استارتآپی قرار گرفته است.

در تصویر زیر نمونه ی کاملی از یک پرونده را ملاحظه می فرمایید.

نمونه ی کاملی از یک پرونده به همراه محتوا
نمونه ی کاملی از یک پرونده به همراه محتوا

 


ویدیوی جدید بخش پرونده مشتریان:

در آپارات ببینید: ویدیوی آشنایی با پرونده مشتریان

 

ثبت نام در میزیتو و استفاده از امکانات کامل آن تا ۵ کاربر کاملاْ رایگان است! فرصت را از دست ندهید و هم اکنون میزکار خود را ثبت نمایید...

www.mizito.ir

 

مطالب مرتبط:
نحوه افزودن صورت جلسه در قالب گروه پروژه

سیستم کنترل پروژه و یک نیاز واقعی