معرفی Trello

یکی از سرویس‌هایی که معمولاً به صورت شخصی و یا شرکتی افراد استفاده می‌کنند، سرویسی به نام Trello است. این سرویس مربوط به شرکت Atlassian است و توانسته تاکنون کاربران زیادی را به خود جذب کند. در صورتیکه قبلاً با این سرویس آشنا نبوده‌اید و علاقه‌مند هستید محیط این سرویس را ببینید می‌توانید به آدرس https://trello.com مراجعه و در آنجا ثبت نام کنید تا محیط کاری آن را ببینید.

با استفاده از Trello می‌توانید تیم‌های کاریتون و همچنین پروژه‌هایی که مشغول انجام آنها هستید رو مشخص کنید. این سرویس یک محیط در قالب Scrum Board به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید وضعیت هر Task را در ستون‌های مختلف قرارداده و آنها را جهت انجام کامل پیگیری کنید.

این سرویس به ازای تعریف هر Task پارامترهای زیادی به شما می‌دهد که انعطاف استفاده از این محیط را برای کاربران جذاب می‌کند.

در کنار تمام ویژگی‌های خوبی که این سرویس ارائه می‌دهد، نداشتن محیطی با فرهنگ ایرانی از جمله زبان، پشتیبانی از تقویم فارسی و ... ممکن است برای کاربران ایرانی مشکلاتی ایجاد کند. همچنین تک بعدی بودن این سرویس که بیشتر روی Task ها تمرکز دارد، هم به میزان زیادی در کاربردی‌تر شدن آن در محیط‌های کاری و شرکتی تاثیرات زیادی دارد.

معرفی میزیتو به عنوان جایگزینی برای Trello

میزیتو توسط تیمی حرفه‌ای ایجاد شده که تجربه حدود ۱۵ سال در زمینه تولید اتوماسیون‌های اداری پیشرفته و استقرار آنها در سازمان‌ها و شرکت‌ها را داشته‌اند. در طول این مدت تجربه استفاده از نرم‌افزارهای مختلف کنترل پروژه، مدیریت Task ها را در محیط‌های فنی، اداری، فروش و ... رو داشته و به نکات مثبت و منفی هر کدوم اشراف داشته است.

تجربه نشون داده اگه بین افراد یک شرکت و یا تیم به صورت مستقیم ابزارهایی برای محاوره و گفتگو وجود داشته باشه، سرعت و راندمان کارها به شدت افزایش پیدا می‌کنه. به محصولات خارجی که ابزارهایی برای شرکت‌ها و تیم‌ها ارائه می‌دهند اصطلاحاً Team Working Tools گفته می‌شود که سعی کردن با ابزارهایی که در اختیار قرار می‌دهند کارهای شرکت‌ها و تیم‌ها رو راحت‌تر کنند.

با استفاده از تمام تجربیات این تیم و با درنظر گرفتن جدیدترین تکنولوژی‌های فنی این محصول تولید شده و توانسته گواهی دانش‌بنیان رو هم دریافت کنه و روزانه تعداد شرکت‌ها و تیم‌های زیادی رو به خودش جذب می‌کنه.

در صورتیکه در سرویس میزیتو ثبت نام کنید و تیم خودتون رو ایجاد کنید (با استفاده از آدرس www.mizito.ir)، محیطی ساده و در عین حال قدرتمند می‌بینید. میزیتو سعی کرده یک محیط تعاملی با الهام گرفتن از شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنه. کافیه شما در قسمت محاوره (گفتگو و یا چت) بروید و گروهی از نوع پروژه ایجاد کنید. این نوع گروه به شما این قابلیت رو می‌ده که علی‌رغم استفاده از امکانات محاوره و چت، وظایف خودتون و یا همکارانتون رو مدیریت کنید. برای اونها وظایف خودشون رو بذارید و راحت ازشون پیگیری کنید.

در میزیتو سعی شده بهترین قابلیت‌ها برای استفاده یک شرکت و یا تیم در نظر گرفته بشن و بستری در اختیار شما قرار بده که در عین سادگی، کارهای شما رو به بهترین نحو مدیریت کنه.

دستیار میزیتو

در لیست گفت‌و‌گوها رباتی با نام دستیار میزیتو وجود دارد که می‌توانید به گفت‌و‌گو با آن بپردازید و راهنمایی‌های لازم را از آن دریافت نمایید.

همچنین این ربات، وظایفی را که به ضرب‌الاجل خود رسیده باشند، به شما یادآوری می‌کند تا کاری را از قلم نیندازید.

اگه یک شرکت موفق و یا یک تیم هماهنگ دارید، توصیه می‌کنم یک سری به میزیتو بزنید و به شمار شرکت‌ها و تیم‌هایی که کارهاشون رو با میزیتو منظم کرده‌اند بپیوندید. پیشنهاد میدم پست شروع کار با میزیتو را برای شروع حتماً مطالعه کنید.

کارشناسان ما آمادگی دارند تا در صورت نیاز شما، به صورت کاملاً رایگان خدمات مشاوره به شرکت شما بدهند.با ما از طریق این لینک در ارتباط باشید.

منتظر شما در میزیتو هستیم. www.mizito.ir

-- میزیتو، میزکار تو (www.mizito.ir)