از آنجایی‌که شرکت‌ها برای محافظت از کارمندان خود در برابر گسترش ویروس کرونا از طریق محدودیت‌های مسافرتی و تمهیدات دورکاری تلاش می‌کنند، لذا این احتمال وجود دارد که جلسات حضوری با تیم‌ها، مشتریان یا تأمین‌کنندگان برای روزها یا هفته‌های متوالی لغو شوند.در بهترین شرایط، احتمال دارد در حین برگزاری یک جلسه‌ مجازی تعدادی از شرکت‌کنندگان تماس تلفنی داشته باشند که این باعث کاهش بهره‌وری خواهد شد، همچنین بعضی از شرکت‌کنندگان تصور می‌کنند که در حین برگزاری جلسه‌ مجازی می‌توانند کارهای دیگری هم انجام دهند. ممکن است برگزارکنندگان جلسات در مورد هدف و طراحی موضوع گفتگو، دقت کمتری داشته باشند و احتمال دارد یک یا دو نفر بر مباحث مسلط بوده و مابقیِ حاضرین ساکت نشسته باشند. همه این مسائل غیرعادی نیستند.اما شما می‌توانید جلسه مجازی از راه دور را با به‌کارگیری تکنولوژی‌ها و تهیه دستورالعمل‌های ساده و کم‌هزینه به‌طور مؤثر برگزار کنید.بخش صورت‌جلسات پیشرفته میزیتو ابزاری بسیار کاربردی جهت بهبود روند کاری شرکت ها و سازمان ایجاد گردیده است.

از آنجایی‌که شرکت‌ها برای محافظت از کارمندان خود در برابر گسترش ویروس کرونا از طریق محدودیت‌های مسافرتی و تمهیدات دورکاری تلاش می‌کنند، لذا این احتمال وجود دارد که جلسات حضوری با تیم‌ها، مشتریان یا تأمین‌کنندگان برای روزها یا هفته‌های متوالی لغو شوند.

در بهترین شرایط، احتمال دارد در حین برگزاری یک جلسه‌ مجازی تعدادی از شرکت‌کنندگان تماس تلفنی داشته باشند که این باعث کاهش بهره‌وری خواهد شد، همچنین بعضی از شرکت‌کنندگان تصور می‌کنند که در حین برگزاری جلسه‌ مجازی می‌توانند کارهای دیگری هم انجام دهند. ممکن است برگزارکنندگان جلسات در مورد هدف و طراحی موضوع گفتگو، دقت کمتری داشته باشند و احتمال دارد یک یا دو نفر بر مباحث مسلط بوده و مابقیِ حاضرین ساکت نشسته باشند. همه این مسائل غیرعادی نیستند.

اما شما می‌توانید جلسه مجازی از راه دور را با به‌ کارگیری تکنولوژی‌ها و تهیه دستورالعمل‌های ساده و کم‌هزینه به‌طور مؤثر برگزار کنید.

بخش صورت جلسات میزیتو با امکان ارائه پیش نویس جلسه، دعوت از اعضاء و حضور غیاب آن ها و در نهایت ثبت صورت جلسه و گرفتن امضاء از اعضای جلسه یکی از بخش های منحصربه فرد در میزیتو می باشد.

چگونه در میزیتو صورت جلسه پیشرفته ایجاد کنیم؟

ابتدا یک گروه پروژه جهت برگزاری جلسات ایجاد می کنیم، سپس از قسمت ویرایش پروژه، پروژه را از حالت معمولی به پیشرفته ارتقاء می دهیم و بر روی تنظیمات کلیک می‌کنیم.

صورت جلسه پیشرفته از امکانات کاربردی گروه پروژه
صورت جلسه پیشرفته از امکانات کاربردی گروه پروژه

پس از فعال سازی صورت جلسات پیشرفته به صفحه پروژه برمی گردیم و بر روی صورت جلسه کلیک می کنیم.

امکان نوشتن پیش نویس و تنظیم موضوع، ساعت و مکان جلسه
امکان نوشتن پیش نویس و تنظیم موضوع، ساعت و مکان جلسه

در ابتدا شما می توانید پیش نویسی به عنوان دستور جلسه، موضوع جلسه، ساعت و مکان آن را مشخص کنید.

در تب بعد اعضاء جلسه را تعیین می کنید.

تعیین مدیران و اعضاء جلسه
تعیین مدیران و اعضاء جلسه

شما به راحتی می توانید ساختار جلسه را تعیین و از طریق پیامک برگزاری جلسه را به اطلاع اعضاء برسانید.

پس از برگزاری جلسه به یقین تصمیماتی اتخاذ شده و مصوباتی نیز تعیین گردیده است که هر کدام از این مصوبات می تواند وظیفه ای برای یک شخص باشد.

ایجاد وظیفه برای هر شخص ذیل صورت جلسه
ایجاد وظیفه برای هر شخص ذیل صورت جلسه

اگر صورت جلسه به امضاء نصف به علاوه یک برسد صورت جلسه تصویب و مصوبات آن به صورت خودکار جهت انجام به افراد تعیین شده ارسال می شود.

نکته بسیار مهم در صورت جلسه میزیتو امکان حضور و غیاب افراد است که این امکان مشخص می کند چه افرادی حاضر و چه افرادی در جلسه حضور نداشته اند.

نمایی از صفحه حضور و غیاب در صورت جلسه
نمایی از صفحه حضور و غیاب در صورت جلسه

در نهایت شما می توانید صورت جلسه را جهت امضاء برای اعضاء ارسال کنید و همزمان پیامکی به جهت اطلاع رسانی نیز ارسال نمایید.

تب آخر: ارسال دعوت نامه و پیامک برای اعضاء
تب آخر: ارسال دعوت نامه و پیامک برای اعضاء

پس از ارسال صورت جلسه و مصوبات آن به جهت امضاء، پیامی از طریق ربات میزیتو برای هر کدام از اعضاء ارسال می گردد.

در وضعیت فعلی که نیاز به برگزاری جلسات مجازی بیش از پیش احساس می شود برگزاری جلسه ای منظم و با جزئیات استاندارد دغدغه ی بزرگیست که میزیتو آن را برطرف ساخته است...

جهت ثبت نام و مشاهده دیگر امکانات میزیتو به آدرس mizito.ir مراجعه نمایید.

در کنار یکدیگر از کرونا عبور خواهیم کرد...

در آپارات ببینید: نرم‌افزار مدیریت پروژه میزیتو - آموزش صورت‌جلسه پیشرفته

بیشتر بخوانید:

میزیتو، ابزاری رایگان برای سیستم‌سازی کسب‌و‌کار